Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Anthraciet
#1980563
Let jij daarop? :biggrin2:

Ik heb jaren een webwinkel gehad en nooit iets van Thuiswinkel of andere soorten gehad. Het zegt op zich heel weinig hoor, dat thuiswinkel-gebeuren.... kost voor de winkelier alleen maar geld en er wordt verrekte weinig gecontroleerd :-\

Als iets veel geld scheelt, zou ik op zo'n logotje dus niet letten, wel even googlen of je slechte recensies over de winkel tegenkomt, dat vind ik veel belangrijker ;)
Door Bien
#1980565
Anthraciet schreef: Let jij daarop? :biggrin2:

Ik heb jaren een webwinkel gehad en nooit iets van Thuiswinkel of andere soorten gehad. Het zegt op zich heel weinig hoor, dat thuiswinkel-gebeuren.... kost voor de winkelier alleen maar geld en er wordt verrekte weinig gecontroleerd :-\

Als iets veel geld scheelt, zou ik op zo'n logotje dus niet letten, wel even googlen of je slechte recensies over de winkel tegenkomt, dat vind ik veel belangrijker ;)
ja ben zo'n muts die daarop let... niet voor dingen onder zo'n 150 euro ofzo, maar daarboven..ben ik ineens zo'n miep...

soms neem ik de gok en gaat het idd gewoon goed, dus zegt idd niet alles...

altijd ervaringen op zoeken natuurlijk!!

controle.... tja daar zeg je wat. heb jaren bij een bedrijf voor product keuringen gewerkt, daar zou ook heeeeel veel controle moeten zijn.... wel veel maar niet zoveel als ze zeiden... verkondigden.. dus idd zegt niet alles.. ik neem het terug  ::)
Door Cindy de Wolf
#1980566
Nadia schreef: Dat klopt, maar mijn moeder zweet al peentjes als ze een lamsstrotje krijgen.
Ze wilt het gewoon gemalen geven :) Vandaar :)
ah vandaar. Mijn mams gruwelt er ook nog steeds van dus als zij ze eten moet geven als ze daar logeren krijgen ze of kvv of eigen gemalen VB of spiervlees ;)
Door Bien
#1980569
Cindy de Wolf schreef: ah vandaar. Mijn mams gruwelt er ook nog steeds van dus als zij ze eten moet geven als ze daar logeren krijgen ze of kvv of eigen gemalen VB of spiervlees ;)
juist daarom ben ik ook op zoek naar een goede maler...
ze zijn nog wel eens bij mijn ouders of schoonouders....  :D
en ze gaan mee in de camper.. dan heb ik geen zin in barf hoor  ;D
Door Cindy de Wolf
#1980571
Anthraciet schreef: Let jij daarop? :biggrin2:

Ik heb jaren een webwinkel gehad en nooit iets van Thuiswinkel of andere soorten gehad. Het zegt op zich heel weinig hoor, dat thuiswinkel-gebeuren.... kost voor de winkelier alleen maar geld en er wordt verrekte weinig gecontroleerd :-\

Als iets veel geld scheelt, zou ik op zo'n logotje dus niet letten, wel even googlen of je slechte recensies over de winkel tegenkomt, dat vind ik veel belangrijker ;)
Juistem, en vooral afgaan op je gevoel ;) hier is het pas 1 keer fout gegaan met site met q-shops merk, alleen moi had dat niet gecontroleerd en het bleken dus enorme oplichters te zijn en ook niet aangesloten te zijn bij q-shops toen ik er eenmaal werk van ging maken. Gelukkig een rechtsbijstandverzekering en uiteindelijk via hen alles terug gekregen.
Door Bien
#1980575
Cindy de Wolf schreef: Juistem, en vooral afgaan op je gevoel ;) hier is het pas 1 keer fout gegaan met site met q-shops merk, alleen moi had dat niet gecontroleerd en het bleken dus enorme oplichters te zijn en ook niet aangesloten te zijn bij q-shops toen ik er eenmaal werk van ging maken. Gelukkig een rechtsbijstandverzekering en uiteindelijk via hen alles terug gekregen.
kijk daarom een rechtsbijstand!!! al jaren!!
Door Cindy de Wolf
#1980578
Bien schreef: juist daarom ben ik ook op zoek naar een goede maler...
ze zijn nog wel eens bij mijn ouders of schoonouders....  :D
en ze gaan mee in de camper.. dan heb ik geen zin in barf hoor  ;D
Dan kan de kenwood je prima van dienst zijn ;) Je zou er zelfs voor kunnen kiezen om niet alleen VB te malen maar direct je houden aan de % en dus sv en orgaan mee malen en mengen ;)
Door Bien
#1980580
Cindy de Wolf schreef: Dan kan de kenwood je prima van dienst zijn ;) Je zou er zelfs voor kunnen kiezen om niet alleen VB te malen maar direct je houden aan de % en dus sv en orgaan mee malen en mengen ;)
ik wil ook kant en klare bakkies prut maken incl. alles.... ben nog op zoek naar bakjes waar max 300 gram in kan.... nog tips?
Door flin
#1980583
Bien schreef: ik wil ook kant en klare bakkies prut maken incl. alles.... ben nog op zoek naar bakjes waar max 300 gram in kan.... nog tips?
'chinese' bakkies?? kosten geen drol, en zijn afwasbaar
Door Cindy de Wolf
#1980585
Bien schreef: ik wil ook kant en klare bakkies prut maken incl. alles.... ben nog op zoek naar bakjes waar max 300 gram in kan.... nog tips?
Bij de makro allerlei soorten en maten. Ik heb ze ook waar 300-330g in past. Zijn beetje rechthoekig met plastic dekseltje, ideaal.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door