Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1960765
**Jolanda** schreef: Ik vind het niet gepast om zomaar iemand haar naam te noemen Danielle ;)
Vooral omdat jij er niks aan kunt doen.

De rugstukken zien er prima uit! Ik kan er niks raars aan opmerken. En ontdooien en invriezen...nah dat denk ik niet, daar hebben ze hier anders nooit problemen mee.
Het is alleen zo typisch dat een hoop honden de rugstukken niet eten terwijl ze de borststukken wel eten.
Komen de rugstukken misschien van een andere leverancier?
ik haal ze bij dezelfde leverancier :-\
#1960772
danielle1980 schreef: ik haal ze bij dezelfde leverancier :-\
Wat gek dan. Zou je eens willen navragen of hij die konijnen allemaal van dezelfde leverancier krijgt?
De borststukken eten ze hier goed, alleen die rugstukken niet.

Aan de hardheid oid kan het ook niet liggen, ze hebben hier ook hazenruggen gehad en die waren harder. Aan de hoeveelheid voer kan het ook niet liggen want het was een normale dagportie....ik vind het echt een mysterie :D
Gebruikersavatar
Door nova
#1960774
Normaal eten ze hier echt konijnkarkas, maar de karkassen (uit de partij van Daniel) die uiteindelijk van jou komen worden hier door 2 honden echt niet gegeten, zelfs niet na 2 dagen hongeren. :-\
Ik heb de helft aan Jolanda en de helft aan een ander  doorgegeven, maar op beide plaatsen wordt het konijn niet gegeten.
Ze waren goed bevleesd, wat dat betreft niks mis mee   ;)

Overigens kun jij daar ook niks  aan doen, dus denk biet dat ik jou er op aan zal kijken  :)
Laatst gewijzigd door nova op di 08 mar 2011, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door signmodel
#1961149
maar die konijnen komen toch ergens vandaan??
hoe komt daniele dan aan die nijnen?
kan aan mijn geverfde haren liggen hoor.
en niet dat het boeiend is maar heb een onvervulde nieuwsgierigheid.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door