Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Iza
#1950781
Helaas is mijn leverancier van BARF producten er mee gestopt met het bezorgen in de regio Amsterdam. Ik was erg tevreden met hun producten en zij konden het gratis leveren en de producten waren niet eens zo duur.

Op het internet heb ik enkele leveranciers gevonden zoals lupa-diervoeding, prooidier.nl, versvoer, eerlijkdierenvoer...

Deze vind ik wat aan de dure kant en zijn de bezorgkosten vrij hoog of zij bezorgen niet in de regio Amsterdam.

Kan iemand mij tips geven van goede leveranciers die niet te duur zijn en in de regio Amsterdam bezorgen. (afhalen kan ik natuurlijk ook),
Kennen jullie misschien grote slachthuizen (of iets dergelijks) waar ik rechtstreeks bij hun vlees kan kopen (Regio Noord-Hollands of net iets daarbuiten).

Alvast bedankt,
Groeten, iza 
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1950798
In de omgeving Rotterdam zit aardig wat.
Slagerij West en het IC Center (Lam, geit, rund en kip) en Claing (kippenslachter).
Dan in noord holland nog Bob bakker (lam, geit, rund).
Dit zijn wel allemaal afhal adresjes.
Door miik
#1950815
Vaak doen we samen bestellen in Noord Holland, en staat er een berichtje in de verzamelhoek.
In Blokker- naast Hoorn zit Vleesh Dubois, zij slachten kip en zijn niet duur, wel een dag van te voren bellen om je bestelling door te geven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door