Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Kaio
#1937662
Geweldige foto's!
Woodi wil gewoonweg lekker geknuffled worden  :D (bijna 24 uur per dag als het aan hem ligt denk ik  :biggrin2:)
marjan23 schreef:
Ik wou barf-en en manlief vond het zoveel moeite. Dus ik zou alles op me nemen, maar hij helpt telkens weer heel hard mee en vind het zelf ook leuk.
Alleen zich er over inlezen, menu's maken en bestellen wilt hij niet doen, heeft hij het ook te druk voor ;)
Maar hij geniet er net zo veel van als ik :D
Oo maar dan komt dat ook nog wel  :)(tenminste mijn ervaring, ik had vers geintrioduceerd en hij is nu al "erger"  ;D)
Door coby.p
#1937672
wowwwwwwwwwwwwww
wat een prachtige foto,s
ik vindt het geweldig om naar te kijken
meer, meeer,  meeeer :)
hoelang is nina er mee bezog geweest?
wat een mooie, gespierde honden.
Door Emytje
#1937704
Ik ben ook een flappie liefhebber en ik heb hier dan ook twee (levende) flappies thuis als huisdiertjes, maar toch vind ik dit niet vervelend om te kijken. Ik vind die foto dat de hond opkijkt met een stuk konijn in zijn bek juist erg mooi. :)
Door marjan23
#1937742
Bedankt allemaal :D
Kaio schreef: Geweldige foto's!
Woodi wil gewoonweg lekker geknuffled worden  :D (bijna 24 uur per dag als het aan hem ligt denk ik  :biggrin2:)

Oo maar dan komt dat ook nog wel  :)(tenminste mijn ervaring, ik had vers geintrioduceerd en hij is nu al "erger"  ;D)
Is zijn hobbby....dat knuffelen. Als ik in de tuin met ze wil spelen, rent Nina achter de bal aan, en Woody gaat voor me zitten om te knuffelenn ;D
coby.p schreef: wowwwwwwwwwwwwww
wat een prachtige foto,s
ik vindt het geweldig om naar te kijken
meer, meeer,  meeeer :)
hoelang is nina er mee bezog geweest?
wat een mooie, gespierde honden.
Toch wel zo'n 3 kwartier en niet helemaal opgegeten. Heb alles terug in de vriezer gedaan, vind het zonde om weg te gooien.
En meer foto's.....hoeveel wil je er zien hihihi
Door Sultan
#1937873
Nina geniet er goed van!! En tja, dat Woody het nog niet doorheeft, het is en blijft een CC-man natuurlijk, die hebben wat langer werk ;)
Door marjan23
#1937944
Dank :-*

Toen wij gister aan het eind van de middag gingen wandelen, ging ze ineens allemaal holletjes graven, doet ze wel eens in de tuin, maar nooit tijdens het wandelen :D
Door nienk
#1938188
oppassen hoor, met honden die veel konijn krijgen, die worden konijns! Reus ging na 6 weken alleen maar konijn eten naar konijn ruiken! straks gaan de oren van die knapperds van je nog recht op staan!!
Door Patj88
#1938656
nienk schreef: oppassen hoor, met honden die veel konijn krijgen, die worden konijns! Reus ging na 6 weken alleen maar konijn eten naar konijn ruiken! straks gaan de oren van die knapperds van je nog recht op staan!!
Ow wat zal er dan met jasco gebeuren die hij 12 weken enkel konijn heeft gegeten  :biggrin2:
Door Staftime
#1940259
Prachtige foto's!
Ik zou willen dat onze honden ook prooidier met vacht wilden eten, vind ik wel het ultieme vers voeren!
En wij hebben zelf ook twee konijnen als huisdier, en ook twee herplaatsers in onze opvang.
(we hebben eigenlijk een cavia opvang, maar dus soms ook andere dieren).
En die zie ik niet als voedsel, daar wordt goed voor gezorgd en die krijgen aandacht en liefde.
Maar ik heb totaal geen problemen met konijn als voedsel hoor.
Als onze honden het zouden eten, dan zou ik het ze ook geven, ook in de tuin!
Ze krijgen nu ook andere barfdingen in de tuin, inclusief lamskoppen hihi, geeft ook leuke plaatjes.
Door smulpaap
#1940906
nienk schreef: oppassen hoor, met honden die veel konijn krijgen, die worden konijns! Reus ging na 6 weken alleen maar konijn eten naar konijn ruiken! straks gaan de oren van die knapperds van je nog recht op staan!!
;D ;D ;D ;D ;D
Door El_Kato
#1945462
Mooie foto's hoor enne WOUW wat een prachtige honden heb je  ;D

Manu (x am bull reu) hier doet aan doodlikken had de hoop al wat opgegeven met hem maar als ik bv konijnkk in stukken hak dan eet hij het wel. Zonder huidje enzo dan he geloof dat met huidje helemaal niet gaat werken.... Moet vooral niet te veel werk voor hem zijn hihihi  :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door