Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Kinnie
#1936893
Ik wil helemaal niet moeilijk doen ofzo, hoor... Maar vind het wel een verschil of het een compleet herkenbaar dier is of niet ;) Mijn honden eten net zo goed rauw. Maar bijv een kipfiletje is niet bepaald herkenbaar. Waarschijnlijk ligt het ook aan mij, ik zat nog met het topic over het konijn dat iemand hier op het forum erbij had (ehm levend ;) ), en verwachtte dus even niet zulke foto's... ;)
Door Linda_Bonbon
#1936894
Wow wat een prachtige honden heb je zeg! Misschien een hele domme vraag, maar wat voor ras is het? Zijn het bullmastiffs?? (sorry mijn rassenkennis is echt niet wat het zou moeten zijn  :-[)
Door mir
#1937409
Wat mij tegenstaat bij dit topic is de benaming "Flappie". Dit komt op mij respectloos over.  waarom zeg je niet gewoon konijn.
Door mir
#1937417
Waarom gebruik je het woord Flappie ipv konijn?  Dit geeft mij een akelig gevoel.  Vind dit nogal respectloos overkomen.
Door ulla
#1937432
mir schreef: Waarom gebruik je het woord Flappie ipv konijn?   Dit geeft mij een akelig gevoel.  Vind dit nogal respectloos overkomen.
ik denk dat je dat niet zo moet zien.
Mijn hond had een pluche konijn en dat noemde ik ook flappie, heeft niets met respect te maken, ook niet als ik een dood of levend konijn zo zou noemen.
Hoeveel mensen hebben liefkozend geen bijnaam?
Sorry ik zie hier niets respectloos in.
Door marjan23
#1937479
mir schreef: Wat mij tegenstaat bij dit topic is de benaming "Flappie". Dit komt op mij respectloos over.  waarom zeg je niet gewoon konijn.
Ik noemde het konijn Flappie, vond 'gewoon konijn' zo respectloos....
Ja sorry, is misschien flauw dat ik dit zo neer zet, maar kom op zeg ::)
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1937541
Wauw! Dat doet ze goed zeg, Nina wordt een echte BARF-prof  8)
Ik vind de foto's wel super gaaf en wat de buren zullen denken tsja... gewoon niet over hebben denk ik  :P
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1937607
Mooie fotoreportage!
Die reu is nog wel een watje dat hij dit mooie maaltijd zo laat 'lopen'  :biggrin2:

Hier heb ik ook weleens hele flappie gegeven, mijn vriend en ik dachten nog hoe gaan ze dat opeten, stukjes afscheuren, eerst doodschudden  ???.
Nou nee dus gewoon hapje voor hapje, was mooi om te zien  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door