Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Martine.
#1936326
Ik heb hier kliko's dus heb geen ervaring met het iets niet eten probleem. Ik zat echter te denken dat hij de smaak van smuldier dus kent en kennelijk lekker vind. Misschien de stukken kipkarkas mengen met smuldier en nachtje laten staan? Smaken trekken dan wat in elkaar. Kauwen doet hij kennelijk wel als hij wel nekken eten.
Door Linda_Bonbon
#1936339
Ja misschien kan ik het 'marineren' in smuldier pens ofzo, dat vind ie erg lekker.
Maar het rare is dat hij smuldier gemalen kipkarkas ook heel lekker vindt, en dat zou toch hetzelfde moeten smaken als gewoon kipkarkas? Alleen dan ongemalen..
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1936342
Kjell lust alleen maar biologische kipkarkas, voor de "plofkip" trekt hij ook zijn neus op.
Dat marineren in Smuldier vind ik wel een goeie tip, marineren in pens zou ook nog kunnen.
Door Linda_Bonbon
#1936365
Dan probeer ik dat volgende keer. Vrijdag komt de levering van slagerij west en krijg ik een lamspens, misschien kan ik daar iets mee?? (vooropgesteld dat ie dat wel lust..  ::))
Zou ik die dan in stukken moeten snijden/knippen en dan daar de kipkarkas inleggen ofzo? Of beter gemalen pens nemen? Hoe zouden jullie dat aanpakken?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door