Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
#963
Whahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!
zie je het ook al voor je ;D
Door Janet
#965
Nou dan zou ik het ook niet weten ???. Het smaakte in ieder geval goed en dat is het belangrijkste, denk ik ;D.
Door roger
#966
<< Het smaakte in ieder geval goed en dat is het belangrijkste, denk ik ;D.[/quote]<<


Haha, ge weet het.

Gr.
Roger;
Door 202spots
#967
http://www.l-escargot.nl/Wetenswaardigh ... oender.htm

De parelhoen behoort tot de familie van de fazantachtigen. In Vlaanderen worden parelhoenders ook wel poelepetaat (poule-pintade) genoemd. Pintade is het franse woord voor parelhoen.
~~~~~~~~
Hier zie je ,special rond de kerst,veel "cornish hens".
Dat is ook meestal 1 hen, per persoon.
Door roger
#968
<<[quote]http://www.l-escargot.nl/Wetenswaardigh ... oender.htm

De parelhoen behoort tot de familie van de fazantachtigen. In Vlaanderen worden parelhoenders ook wel poelepetaat (poule-pintade) genoemd. Pintade is het franse woord voor parelhoen.<<


Dory, das just maar ....ik wist bijgod niet dat dit van het Frans kwam. ??? ??? ???
Dacht dat het een klanknabootsing was van zijn roep.of zoiets ;D ;D

Gr.
Roger.
Door sylvia
#969
Dory, das just maar ....ik wist bijgod niet dat dit van het Frans kwam.
Dacht dat het een klanknabootsing was van zijn roep.of zoiets
heb je nu een slag gewonnen in de taalstrijd Roger ;D ;D ;D ;D ;D
Door roger
#970
<<
heb je nu een slag gewonnen in de taalstrijd Roger  ;D ;D ;D ;D ;D
<<

Nee ik denk eerder verloren ;D ;D
Door sylvia
#971
<<
<<

Nee ik denk eerder verloren ;D ;D
ja dat kan ook ;D
Door Jolly
#972
Op de kinderboerderij hadden we ook altijd Poelepetaten(parelhoentjes) maar die waren wel degelijk groter dan de kippen hoor. Oke niet de grote Brahma hennen, maar ook daar zaten ze niet veel onder.

Afbeelding
dit is een krielbrahma hen met de kleurslaf Buff Colombia.
Door sylvia
#973
Ik bedoel ook de vlees kippen die je bij de C1000 uit de koeling haalt die zo lekker groot zijn,ik bedoel niet al die soorten leuke kippies ,maar gewoon die je kaal bij de super koopt ,geen parelhoen die je kan kopen die groter is dan dat hoor.
Door 202spots
#974
De parelhoen behoort tot de familie van de fazantachtigen. In Vlaanderen worden parelhoenders ook wel poelepetaat (poule-pintade) genoemd. Pintade is het franse woord voor parelhoen.<<
~~~~~~
Quote: Dory, das just maar ....ik wist bijgod niet dat dit van het Frans kwam.
Dacht dat het een klanknabootsing was van zijn roep.of zoiets
heb je nu een slag gewonnen in de taalstrijd Roger  ;D ;D ;D ;D ;D
Twas geen echte taalwedstrijd hoor Syl, ;D
En Roger....eerlijk gezegd las ik geen poelepetaat ....maar dacht dat er poepanmestaart stond... :-/
Weet ik veel!!! ;D
Door Janet
#975
En Roger....eerlijk gezegd las ik geen poelepetaat ....maar dacht dat er  poepanmestaart stond... :-/
Weet ik veel!!! ;D
??? ;D ;D ;D.
Door sylvia
#976
De parelhoen behoort tot de familie van de fazantachtigen. In Vlaanderen worden parelhoenders ook wel poelepetaat (poule-pintade) genoemd. Pintade is het franse woord voor parelhoen.<<
~~~~~~
Quote: Dory, das just maar ....ik wist bijgod niet dat dit van het Frans kwam.    
Dacht dat het een klanknabootsing was van zijn roep.of zoiets    

Twas geen echte taalwedstrijd hoor Syl, ;D
En Roger....eerlijk gezegd las ik geen poelepetaat ....maar dacht dat er  poepanmestaart stond... :-/
Weet ik veel!!! ;D
Hoi Dory ,ik bedoelde de taalstrijd die in belgie al sinds jaar en dag bestaat tussen de Franstalige en Nederlands sprekende Belgen ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door