Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pike
#1923129
Hier eten ze ook de makreel in zijn geheel en wel bij hun vleesbot. Want ik zie hem als spiervlees en orgaan, omdat die graatjes die er in zitten nauwelijks wat voorstellen.
Makreel is een vis die heel snel terugloopt, dat zou misschien wel eens de reden kunnen zijn dat die versgevangen makreel geen problemen geeft en makreel van de markt soms wel.
Door Anne in Zweden
#1923143
Ik koop vaak makrelen uit het diepvriesvak van de supermarkt; is helaas zonder ingewanden, maar met kop, dus gevalletje spiervlees. Hier wordt makreel door alle dieren goed verdragen, al heb ik bij gebrek aan markt nog nooit makreel van de markt geprobeerd.
In ieder geval eten die van mij het goed, dus als jouw hond ervan gaat kotsen en je zit met twintig kilo makreel "in je maag", dan willen die van mij wel een keer komen dineren! ;D
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1925492
Hier vinden ze makreel allemaal yummie. Gaat erin als...makreel... ::) en geen spuiterij-ellende achteraf.
Door Jasmin
#1934781
bassoui schreef: oke
dus ik kan het wel een keer gaan proberen.
en kotst hij er dan wel van dan maar andere vis proberen
maar hoe voeren jullie die vis gewoon heel met kop en alles of alleen het vlees ervan in stukken
Mocht je het niet in krijgen, hou ik me aanbevolen!
Door hannabelgje
#1934831
Zoë is er niet zo dol op, die eet alleen de kopjes en staartjes, vuilnisbak Frank eet ze uiteraard heel goed. Nooit geen ellende gehad met diarree of overgeven gelukkig.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door