Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Marchje
#1921717
Nou was Mukkus al een poosje behoorlijk aanhankelijker dan voorheen, maar sinds vanaf maandag barfhappies krijgt, doet ie helemaal de hele dag niks anders meer dan aandacht vragen. Iemand enig idee of hier een link tussen zit? Vooral na de maaltijd komt ie extra aandacht halen, net of ie me dan wil bedanken voor het lekkere eten  ;D
Door nienk
#1921941
Reus komt na een lekkere barfhap ook dank je wel zeggen, nadat ie eerst op de mat heeft liggen rollen en neus wrijven, komt hij vaak zijn snuit ergens tegen mij aan duwen/bij me neer leggen en soort van kopjes geven. hij zoekt sowieso altijd even contact, langs lopen, kijken, na het eten, dat doet hij veel meer sinds hij vers krijgt, en hoe lekkerder hij gegeten heeft, hoe intenser dat contact.
Door Francisca
#1924482
Hier ook zo'n figuur wat dank je wel komt zeggen  :). Maar na een zalmkop, ben ik daar altijd wat  ;D minder blij mee. Mondje poetsen in het gras is dus ook vrij normaal lees ik.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door