Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Marchje
#1917179
In die zin zou dat dan kunnen kloppen maar de poelier bood ons konijnenribben, en konijnenschouders. Apart van elkaar dus welteverstaan. Een deel van de bestelling was dus 9 kg konijnenribben, en 10 kilo konijnenschouder. En volgens de poelier kregen wij 8,2 kg konijnenribben en 11 kg konijnenschouder...
Door BubbaBling
#1917236
vanaalst schreef: wees blij dat je poelier er nog voor zorgt, en ik snap best dat ie niet de ribben ervan af gaat snijden, veels te werk dat mogen wij doen
Er was specifiek gevraagd om iets met veel vlees en dat waren de schouders, dus dat was de reden dat we die besteld hadden.
En niet de ribjes eraan vast want daar zit weinig vlees aan.
Maar het is allemaal niet zo heel erg ofzo, ik vroeg me alleen af wat het nu precies is omdat we het gewoon niet uit elkaar kunnen houden :P
Door Nadia
#1917398
Dit worden zo in zijn geheel in de barfwereld konijnschouders genoemd. Hier zit altijd nog een deel rib aan.
In de humane consumptie wereld word het ook wel braadstukken genoemd..

Ik kan er even geen foto van vinden. Maar ik voer die ook altijd aan mijn poezels. Is idd mooi spul!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door