Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1901548
helaas kwam er eentje laag over de weg gevlogen en raakte de grill van meneer spreeuws auto..  :'(
meneer spreeuw heeft m in de berm gelegd omdat hij even niet wist wat hij moest.. maar vroeg zich op de weg hiernaartoe toch af of de hondjes er niet heel blij mee zijn..

nou.. dat denk ik dus wel.. hoewel kiek niet zo gek is van fazant.. maar goed.. wie weet wat kayne doet..

alleen.. moet het beest nu leegbloeden of niet?
en moet dat dan niet binnen bepaalde tijd na overlijden?
hij ligt nu nog langs de kant van de weg en de eerstvolgende keer dat hij er langskomt is ws morgen pas..  :-\

dat hij 3 weken in de vriezer moet begrijp ik.. maar dat leegbloeden weet ik effe niet.. :P
Door orinake
#1901560
spreeuwtje schreef: helaas kwam er eentje laag over de weg gevlogen en raakte de grill van meneer spreeuws auto..  :'(
meneer spreeuw heeft m in de berm gelegd omdat hij even niet wist wat hij moest.. maar vroeg zich op de weg hiernaartoe toch af of de hondjes er niet heel blij mee zijn..

nou.. dat denk ik dus wel.. hoewel kiek niet zo gek is van fazant.. maar goed.. wie weet wat kayne doet..

alleen.. moet het beest nu leegbloeden of niet?
en moet dat dan niet binnen bepaalde tijd na overlijden?
hij ligt nu nog langs de kant van de weg en de eerstvolgende keer dat hij er langskomt is ws morgen pas..  :-\

dat hij 3 weken in de vriezer moet begrijp ik.. maar dat leegbloeden weet ik effe niet.. :P
Persoonlijk zou ik die niet geven... Hij ligt daar nu in de berg... Wie weet welke viezigheid er aan komt.

Als de honden zelf iets vangen, ok dan laat ik ze het opeten (is een maal voorgevallen met een jong kalkoentje)
Maar iets dat aangereden is toch maar niet :s
Door miik
#1901598
Nee leegbloeden hoeft echt niet...
En het wel of niet langs de weg liggen, ik denk dat dat wel meevalt.
Maar ligt misschien ook aan de drukte van de weg. Hier ligt een rol vuilniszakken achterin de auto voor dit soort dingen ;)
Door spickenstef
#1901608
gewoon voeren hoor en ook al ligt het er enkele dagen de honden zullen het wel op eten . Leegbloeden is voor mensenvlees he honden lusten wel bloed dus dat mag er gerust in zitten . Volgende keer wel onmiddelijk mee nemen ivm stijf worden . Het hangt er wel vanaf of ze gewoon zijn van veren en zo te eten anders effe pluimen en gewoon in 2 snijden dan weten ze er wel weg mee . Ik heb vande week ook kippen geslacht en daar heeft Quin elke keer de koppen van gepikt met mijn toestemming he , spickel eet geen kippen die hier op het erf hebben gelopen . Quin heeft ook geen tekenen van diaree of zo gehad
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door