Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door MoniquevZ
#1897117
Hoi May Linn, Voor onze pup van 8 kg zal het dus een kleine maaltijd zijn. Onze oudste hond is 15 kg, ik denk dat ik dan de maaltijd die erop volgt wat kleiner maak.
Ik heb ook nog vis in de vriezer liggen, wat kan ik geven als spiervlees?
Groet, Monique
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1897197
MoniquevZ schreef: Hoi May Linn, Voor onze pup van 8 kg zal het dus een kleine maaltijd zijn. Onze oudste hond is 15 kg, ik denk dat ik dan de maaltijd die erop volgt wat kleiner maak.
Ik heb ook nog vis in de vriezer liggen, wat kan ik geven als spiervlees?
Groet, Monique
Ah ok dat zijn niet zulke grote honden.
Je kunt eigenlijk alle spiervlees geven, spiervlees is al het vlees van een dier behalve orgaan en zonder bot.
Ik zou dan alleen wel spiervlees geven die niet in kvv voorkomt, zo voegt het wat toe qua voedingswaarde.
Ik weet niet welke kvv je geeft, maar de meeste bevatten kip en rund, dus dan zou ik meer denken aan paardenvlees, konijn, eend, hert, geit, lam enz.
Door MoniquevZ
#1897240
Hoi May Linn, onze honden krijgen sinds kort Lotgering totaal, dus met rund, lam en kip. Er zit voor mijn gevoel weinig verschil in de puppy en volwassen variatie, ik denk dat ik de volgende keer eend erbij bestel, of 4 halve kratten met van alles wat.
Vanmiddag onze oudste hond (asielmix) een hele eendenek gegeven. Zijn nu toch ontdooid. Of het een succes was, weet ik niet, het was in één hap weg, zonder kauwen. Neem aan dat ook dat geen kwaad kan. Wel jammer, kauwen is zo goed voor zijn tanden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door