Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Wat eet jouw hond in 2011?

Volledig zelf samengesteld
83
51%
Zelf samengesteld + KVV
50
30%
KVV
22
13%
Anders
9
5%
Gebruikersavatar
Door mandyy
#1977389
KVV. Heb een hele tijd met Bratis gebarft maar keer op keer had hij last van diarree :( . Niet eens in de maand ofzo, nee echt wel eens in de week. Heb veel gevarieerd, pens met bot, organen met bot. Maar op een gegeven moment kreeg hij zelfs diarree van gemalen kalkoen.... Hij was al wel gewent aan KVV met vers vlees. Maar op KVV doet ie het erg goed!
Ik moet zeggen hij vond het wel heeeerlijk! Hij kon zich uren vermaken met een zalmkop :). Hij houd niet zo van kluiven, maar vers vlees ging er wel altijd in. Ik ga toch proberen wat vers vlees erin te houden, maar ben bang dat het vooral vleesbotten gaat worden.

Ach binnenkort een nieuw hondje erbij proberen te nemen (als gezelschapje) en misschien doet die het wel goed op barf! Hopen maar!
Door Martine-Tom
#1977417
Ik heb gestemd op zelf samengesteld.
Eerlijkheidshalve zit er nu nog wel eens een KVV tussen omdat we net over zijn van KVV naar Barf, ik gebruik mixjes om nieuwe diersoorten te introduceren (met name bij de katten ::))
Maar het is de bedoeling ergens in de loop van dit jaar compleet te gaan Barfen.
Door Badu
#1979489
's morgens voor het gemak een kwakje Biologische Carnibest of een (barf)botmix, 's avonds altijd barf.
98% barf dus....
Aardig wat vis op het menu ook. Sardines, makrelen, zalmkoppen en staarten....
Door Maryana
#2042456
BARF o.a., kip, rund, konijn, lam, schaap, kalkoen, kwartel + de eieren, sepia, calemares, sardientjes, anchovis, makreel zalm(na 3 mnd in de vriezer), en allerlei vissen die ik niet bij nederlandse naam ken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door