Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Wat eet jouw hond in 2011?

Volledig zelf samengesteld
83
51%
Zelf samengesteld + KVV
50
30%
KVV
22
13%
Anders
9
5%
Gebruikersavatar
Door Freggel
#1903129
1 maal 100% Barf voor de jonge alleseter.

Voor onze oude "ik moet geen hele botten"- muts is het KVV met toevoeging van wat barf (voornamelijk spiervlees/pens/vis e.d.)
Door mvans
#1918998
Onze pup van 10 weken sinds 3 dagen op kvv vandaag klein proefje met barf gedaan.

In de toekomst wil ik het gaan combineren knn en barf.

Hij vindt het heerlijk!! :D
Door Erna
#1922650
Sinds deze week weer 100% Barf. We moesten even vriezers sparen voordat we weer zover waren en tot die tijd was 50% KVV en 50% Barf wel erg makkelijk.

De vriezers zijn weer helemaal volgestouwd met zo'n 400 kilo vlees. Genoeg om 5 weken door te komen.
Door Anne in Zweden
#1922701
Oké, ik heb volledig barf gestemd, maar de eerlijkheid gebiedt me te bekennen dat onze Bambi zich ook in 2010 niet heeft laten overtuigen van de zegeningen van rauw voer, en dus mag die verder haar brokjes eten. Nieuwkomer Sokjes is echter een overtuigd barfer (al probeert ie iedere dag brokjes van Bambi te pikken >:() Het barfen gaat hem zelfs niet ver genoeg: die halve kwartel moet dood! dood! Dat eendagskuiken gaat eráán! Grrrrr. Kill! Gelukkig hebben we laminaat... ::) :biggrin2:
Door tieneke
#1922703
Hier 100% barf zowel voor de honden als de 4 volwassen katten en de 4 kittens van ruim 4 maanden die onderhand aardig duur worden met hun vreselijke vraatzucht  ::) :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door