Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door signmodel
#1866555
hoi,

ik geef mijn jongens regelmatig gedroogde oren, hoefjes etc dingen waar ze lang mee bezig zijn.
nu wil ik wel eens wat anders geven maar hoe voer je zoiets??

ik zie het niet zo zitten om met een lamskop in me huiskamer te zitten, en als ik dat in de badkamer of bench zou geven vinden ze er vast geen snars aan.

hoe en wat kan ik ze het dan geven??

alvast bedankt
Door miik
#1867070
signmodel schreef: ik zie het niet zo zitten om met een lamskop in me huiskamer te zitten, en als ik dat in de badkamer of bench zou geven vinden ze er vast geen snars aan.
In me oude huis kregen de honden bij slecht weer hun knaagwerk in de douchecabine. Makkelijk en snel droog te maken ! Ik ging soms op de pot zitten met een boekje erbij.
Nu heb ik een jong katje en die vanaf het begin in een kleine bench eten te geven, en ze hoort maar het deurtje rammelen of ze staat al klaar ! Ik denk als er iets lekkers te halen is, dat ze het snel leren hoor !
Door signmodel
#1867086
ik geef al gedroogde nekken, long etc maar wil ze graag iets van echt lekker kluifwerk voorzien.
en die runderhoefjes kunnen volgens mij niet zo veel kwaad (?) het is hier namelijk niet zo dat alles geschrokt wordt, ze liggen er weleens weken...........
Door TMG1961
#1867094
Voor te knagen krijgt Pixie bullenpees of runderkophuid. Hoefjes begin ik niet aan. En ze heeft altijd haar 2 Kongs liggen waar ze regelmatig op kauwt en uiteraard mee loopt te gooien  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door