Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door jacq
#1835532
Bonjour, ik heb al eens een topic geplaatst over dit onderwerp, maar wellicht zijn er inmiddels meer mensen, die ervaring hebben met het barfen in frankrijk :-\
Ik zou dus graag een diepvries (kant en klaar) product willen vinden, waar alles in zit (ook vitamines ed) Het zelf samenstellen van een barfmaaltijd is wel te doen. Al ben ik wel afhankelijk, wat er op dat moment bij de supermarkt te koop is. Het is iedere keer maar weer afwachten. Mijn grootste probleem is het geven van de juiste vitamines. Hoeveel en hoe vaak en wat doe ik daar dan in, zo dat mijn DH het ook lekker genoeg vindt om op te eten.
Daarom zou ik liever een kant en klaar product vinden, waar alles in zit. Zoals carnibest, carnivoer e.d. Helaas zijn deze 2 producten niet op de Franse markt. Maar wellicht kent iemand een Frans merk van dezelfde kwaliteit?? ben benieuwd! Met dank voor jullie reakties....... 8) 8)
Jacq en DH Mick
#1836588
hallo Jacq,
ik woon in Zuid-Frankrijk. Bij mij in de buurt kun je absoluut niet aan kant en klare BARF komen, maar ik weet uit de bibliotheek van dit forum dat er elders wel supermarkten zijn die vergelijkbare produkten als carnibest verkopen. Mogelijk meer rondom de grote steden.
Ik stel het zelf samen, vers vlees in alle varianten van de plaatselijke slager, kippevleugeltjes van de Carrefour, groenten (fruit) naar gelang het seizoen en de eigen maaltijden. In combinatie met een scheutje goede olie, af en toe een ei of 1x per week vis  hoef je dan volgens mij geen extra vitaminen toe te voegen.
Er bestaat een frans BARF forum (zelfs 2: www.b-a-r-f.com of www.barf.ch)  waar je ook lijsten vindt van adressen (slagers en slachthuizen), geordend naar departement.
Succes ermee,
Marieke
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door