Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Gotan
#211328
Ik was een paar dagen naar Frankrijk en keek er al naar uit om daar het nodige vlees in te slaan. De eerste supermarkt viel me nogal tegen, veel vlees koste iets van 20 euro de kilo !
Uiteindelijk bij de vlees voor dieren uitgekomen maar mijn streven is 2 euro de kilo en dat lukte ook hier niet.
Ik wilde graag konijn inkopen en schrok van de prijzen van gemiddeld 10 euro voor een konijn.
Uiteindelijk op de markt vond ik een slagertje met konijn voor 2 euro per kilo. Helemaal blij heb ik alle 5 de konijnen meteen gekocht !
Gisteren liep ik net op tijd de supermarkt binnen waar ze net 50% korting op het vlees deden. Gelukkig kon ik hier groot inslaan met veel rundvlees.
Mijn kennis die woond in Frankrijk neemt nu nog meer konijn mee als ze in Nederland is. 2 euro per kilo is natuurlijk helemaal niet duur !
1 probleempje is wel dat Gotan het niet lekker vind !
Iemand tips hoe hij het wel gaat eten ??
Door Lizzy
#211370
Dat klinkt zeker niet verkeerd! Tja, hoe leer je het hem eten...? Lastig. Ik denk dat je meerdere dingen kunt proberen. Hem eerst een halve of hele dag laten vasten (is hij dat gewend, vasten?) en het hem dan geven. Honger maakt rauwe bonen zoet. Of stukjes van dit vlees mengen met andere dingen die hij wel heel lekker vindt en hopen dat hij het zo 'leert eten'.
Door Ollie
#211432
2 euro per klio, wauw dat is goedkoop zeg! :D

Ik heb geen tips hoe je het lekkerder kan maken, want die van ons vinden het heeeeerlijk!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door