Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Welke dier/vleesssoorten zouden jullie willen?

Kangaroevlees
42
13%
Antilopevlees
38
11%
Bisonvlees
50
15%
Struisvogelvlees
43
13%
Hazenvlees/schouders/bouten
39
12%
Wilde eend (panklaar)
18
5%
Hertvlees
49
15%
Hertorgaan
33
10%
Fazantkarkas/bouten
14
4%
Anders, namelijk;
6
2%
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1800898
nova schreef: Hierbij 2 plaatjes van het lamA vlees:
Afbeelding

Er zit nauwelijks vet aan het vlees, dat wit/geel is  vlies

Afbeelding

De maat van zo een plaat: 40x27 cm gewicht 5 kilo
ziet  er goed uit ;) , mooi verpakt en ook nog 5kilo
toch de volgende ronde maar bestellen  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Doezengek
#1801536
Heb eigenlijk ook wel interesse in alle soorten behalve fazant. Of die moeten weer zo mooi per 2 kg verpakt zijn. Maar van de fazant zou ik niet meer dan 5 kg afnemen( is voor de poezen). De rest zou ik zeker wel 10 kg per soort van afnemen. Krijg binnenkort een vriezer erbij dussssss  ;D
Door Daphne&Jayden
#1801654
Alles behalve struisvogel, dat heb ik namelijk nog. En de prijs? Ik vertrouw volledig op jou, prijzen zijn bij jou altijd super.  ;) En die hoeveelheden...tja ik heb natuurlijk nu plek zat... ::)
Gebruikersavatar
Door koekje
#1801727
ik zou wel 2 kilo hertenvlees (eten ze hier allebei) en 1 kilo skippy (vindt Sien heel lekker) willen. als dat via LAA (Tanja) mee richting A'dam kan, zou dat voor mij helemaal geweldig zijn. Eventueel kunnen wij delen.
ik wil geen andere dingen. overig wild moeten ze hier niet en orgaan zijn ze ook niet zo happig op en dat voer ik genoeg tam en regulier/plof. vleesbot van zulke dieren weer niet lekker en veel te hard.
Door Lonaa
#1802310
Kangoeroe (Lupa heeft t niet meer en het is schreeuwend duur), Hert en Bizon.

Dat mag gewoon allemaal per 5 of 10 kilo. En de prijs? Het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk ;) 3 euro per kilo is eigenlijk wel max.

Heb net even overlegt, we kunnen het vanuit apeldoorn zelf ophalen (mits in november) en eventueel ook voor andere meenemen en/of bewaren deze kant op. :)
Laatst gewijzigd door Lonaa op di 26 okt 2010, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Limpy
#1802835
koekje schreef: Ik ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn dat het ook naar mijn vriezer komt. Sien heeft wel zin in een stukje Skippy.
Als het met Iris mee naar hoofddorp kan,haal ik het daar wel op en kan jouw portie even bij mij in de vriezer logeren en komt het uiteindelijk wel bij jou terecht.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door