Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1801236
Ik gebruik ook saladebakjes. makkelijk te stapelen, kost niets, hergebruik EN dus goed voor het mileu! Voor meer spiervlees gebruik ik melk/sappakken. Alleen de karkassen gaan per zoveel in 1 zak. Meestal voor 4 dagen in 1 zak. Dan laat ik de helft ontdooien en krijgt Kain 2dagen achter elkaar het zelfde.
#1835194
quini krijgt 2x per week groente en die geef ik altijd vers, niets invriezen meer zoals de eerste keer, ik bewaar rauwe groente en bedel bij familie en dan heb ik altijd genoeg om elke keer gevarieerd te geven. rauw ei erdoor en klaar is kees.
scheelt ruimte in de vriezer en is weinig werk heb ik gemerkt. ze krijgt wel maar 60 gram per keer. ze eet dit veel makkelijker dan toen is alles had ingevroren.
#1835684
yvon49 schreef: quini krijgt 2x per week groente en die geef ik altijd vers, niets invriezen meer zoals de eerste keer, ik bewaar rauwe groente en bedel bij familie en dan heb ik altijd genoeg om elke keer gevarieerd te geven. rauw ei erdoor en klaar is kees.
scheelt ruimte in de vriezer en is weinig werk heb ik gemerkt. ze krijgt wel maar 60 gram per keer. ze eet dit veel makkelijker dan toen is alles had ingevroren.
Mijn honden willen ingevroren groentemix ook niet eten, dus ik maak ook voor een beperkt aantal dagen tegelijk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door