Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ellen44
#1791026
Jake krijgt nu Zymoral......dat zijn pancreasenzymen!

Hij wil niet eten dus net even een half blikje onder dwang naar binnen gekregen!

Pijnstillers gegeven....en nu maar hopen!


groetjes Ellen
Door Ellen44
#1791311
Zijn klieren zagen er ook niet goed uit volgens de internist...en Jake wordt in december pas 3

Gisteren begonnen met zymoral.....enzymen.....en wat voer in zijn bek gegeven

Vanmorgen heeft hij een blikje id opgegeten met alle medicijnen erin.......dus hopen maar!!!
Door Ellen44
#1791804
ja het is echt verschrikkelijk!
Jake lijkt op een bordeaux dog met anorexia.....graatmager...... :'(
Maar vandaag hebben we carnibest pancreas aangeschaft...... 2 rollen van een kilo
Ons doel is dit weekend die 2 rollen in Jake te krijgen en we hebben er al een kwart inzitten en hij lijkt het lekker te vinden!
Wij houden hoop!
Door Jantina
#1792207
Waanzinnig, wat goed joh!!!!!
En dat een hond met ee dergelijke aandoening mager blijft, dat is helaas een feit. Niks van aantrekken. Je krijgt veel, heel veel opmerkingen naar je hoofd, maar ik zeg altijd maar dat ik het ook graag anders zou zien. Dan zijn mensen al verbaasd genoeg en lopen vaak door...
Krijg je hond eerst maar op de rit! Maar dit klint erg goed!
Door Ellen44
#1793318
Lieve mensen....

Mijn zorgen omtrent Jake worden met de dag groter!
Afgelopen weekend lag hij te slapen...zo vast.....dat we hem hebben wakker gemaakt! Hij was erg koud en zijn tandvlees was wit......leek gewoon of hij aan het sterven was.......
een paar uur later kwam hij bij me knuffelen en toen zagen we een blauwe tong. Geschrokken als we waren is hier geen verklaring voor......na controle bleek alles in orde te zijn met Jake en hij heeft er ook geen last meer van gehad!
Raar nietwaar?
Helaas wil Jake beslist niet eten......ik dwangvoer hem....maar als hij me aan ziet komen rent hij weg....HIJ WIL NIETS!!!! Ik krijg er per dag met heel veel moeite een pond in!!
Afwachten of de enzymen hem goed gaan doen.....
Door mcSnurk
#1793333
ik vind het helemaal niet goed klinken.
Weet ook niet hoeveel hij drinkt en hoe het zit met mogelijke uitdroging. Internist wel of niet, ik nam die hond onder mijn arm en ging voor een second opinion.
Door Lizzy
#1793342
Oh hemel... Nee, dit klinkt niet goed. Ik zou me toch nu echt heel rap door laten sturen naar een internist, eerlijk gezegd. Als ik heel eerlijk ben? Denk ik dat je vandaag uiterlijk morgen echt een internist opgezocht moet hebben die hem door de molen haalt.

Sterkte met Jake!
Door Ellen44
#1793384
Ik loop bij de internist hoor met Jake!!!

Ik ga echt niet zelf dokteren....de hond gaat voor alles! Vanmiddag wederom naar de internist  :( bloedonderzoek en urine worden daar weer nagekeken en algehele controle..... pfffff

|Ik bericht jullie later weer

groetjes Ellen
Door Lizzy
#1793386
Ellen44 schreef: Ik loop bij de internist hoor met Jake!!!

Ik ga echt niet zelf dokteren....de hond gaat voor alles! Vanmiddag wederom naar de internist  :( bloedonderzoek en urine worden daar weer nagekeken en algehele controle..... pfffff

|Ik bericht jullie later weer

groetjes Ellen
Ja nee, dat weten we dat je bij een internist loopt! Maar het wordt volgens mij dus tijd voor een nieuw bezoek (en nu schrijf je dat je vanmiddag gaat dus dat is mooi). Moet hij niet eens een echo maken ook?
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 18 okt 2010, 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ellen44
#1793397
ja ik laat alles welens bekijken hoor!!!! Die alvlees klier moet nu goed bekeken worden......gatverdamme wat een gedoe he.....
We willen hem niet missen......zucht!
Hij drinkt wel...gelukkig! Maar het eten he...drama
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door