Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door essie74
#1785440
allereerst welkom!

hier krijgt de oudste 1.2 kg per dag eten... en dan poept hij maar een keer per dag van, tenzij het pens is dan wil hij zo heel af en toe 2 x zijn behoefte doen.

Krijgen ze een keer bij uitzondering rundergehakt dan poepen ze heir gewoon de volgende dag helemaal niet, dan wordt alles netjes door het lijf opgenomen :biggrin2:

Succes met je pupje!

Esther
Door Pedro98
#1786597
luka en kira schreef: Welkom op BP!
Die foto's...  wat een droppie...  :smitten:
Geniet ervan!

Ineke
Genieten gaan we zeker doen, moest vandaag werken maar dan mis je hem al snel. Inge was vrij vandaag dus die heeft zich vandaag lekker met Ukkie kunnen vermaken. Morgen en woensdag heb ik lekker vrij genomen willen hem niet te veel alleen laten aan het begin.

En Ukkie heeft vanmorgen ook zijn behoefte gedaan gelukkig, helaas wel op de verkeerde plaats maar ja dat komt vanzelf wel goed.
Door Pedro98
#1788076
Zo gisteren avond nog even wat er carnivoer erbij gehaald nu een complete lijn van de mix soort. Ook gelijk 2kg kippennekken erbij mee genomen. Eens kijken hoe hij dat gaat vinden vanmiddag, had al begrepen eerst ontdooien en dan met de hamer in een theedoek even een paar tikken opgeven. Ben benieuwd hoe hij het gaat vinden hij was gisteren al wild aan het snuffelen toen ik de nekjes wat aan het verdelen was in wat kleinere verpakkingen.

Zal hem nog maar even in de bench geven want zijn bezig dat hij begrijpt dat dat een veilige plaats voor hem is waar hij ook moet zijn als we weg gaan.
Door Pedro98
#1788453
Nou Ukkie lijkt wel een monster ;) wat kan die eten zeg de kippennek heeft hij geen probleem mee om die in op te eten. Je ziet gewoon een blik in zijn ogen van oh wat lekker, heb hem wel even vast gehouden want wou hem eerst proberen zo door te slikken wat ik zo zag. Nu dus eerst maar leren botten kraken en dat lukt hem goed klinkt wel zo in ieder geval.
Door Anne in Zweden
#1804261
Oooowwww, wat schattig! Zoals ie met dat ding goochelt inderdaad, duidelijk speelgoed! Een verrassingsei voor honden, zeg maar! ;D

Heb ik trouwens nog nooit gedaan, mijn honden een heel ei geven dat ze zelf moeten kraken. Ik denk dat ze meteen de vakbond bellen als ik dat doe.
Door Pedro98
#1805339
Anne in Duitsland schreef: Oooowwww, wat schattig! Zoals ie met dat ding goochelt inderdaad, duidelijk speelgoed! Een verrassingsei voor honden, zeg maar! ;D

Heb ik trouwens nog nooit gedaan, mijn honden een heel ei geven dat ze zelf moeten kraken. Ik denk dat ze meteen de vakbond bellen als ik dat doe.
Hihi inderdaad een verrassingsei.
HannekeKjell schreef: :smitten:
Ja puppy's he kun je altijd verliefd op worden, als hij het dorp mee in gaat doe ik iets langer over om wat te halen als normaal ;)
pike schreef: :D wat ontzettend leuk  :D zo'n lekker speeltje wil hij wel vaker!
Een keer in de een a twee weken is denk ik wel voldoende?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door