Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Linda & Kay
#1777184
Ik heb net even een notenmix gemalen en in een bakje gedaan. Hoe lang kan ik dit ongeveer in de vriezer bewaren? Oja, ik heb er ook ao nori doorheen gedaan.

Ik maakte eerst trouw altijd groentenmixjes, maar sinds ik bij manlief woon en ik geen fatsoenlijke ruimte heb, is dit een beetje op de achtergrond geraakt. Ik wil nu eens per week een rauw eitje met de notenmix en ao nori met een beetje honing aan Kay geven. Als ik dit zo doe, is het dan heel erg als ik even geen groentenmix geef?
Door 202Spots
#1777697
In goed afgesloten potje kan de gemalen nootjesmix heel lang goed blijven hoor.
Ik heb meestal wel 'n jampot vol en kan wel 6 maand of langer zijn voordat alles op is.
Is de ao nori gedroogd? poeder?

Nootjes mix is geen groentemix, dus ik zou het niet inplaats van groentemix geven.
Probeer anders gewoon wat extra groenten voor jullie zelf klaar te maken en geef daar gewoon de restjes van aan Kay?
Door Linda & Kay
#1778122
Ja, de ao nori is gedroogd. Een maand of 6? Dat is mooi, tegen die tijd zal het wel op zijn.  :)

Ik ga dat inderdaad maar doen, gewoon een beetje van onze groente geven. Ik wilde perse rauwe mixjes geven, maar dit is in ieder geval beter dan helemaal niks. Nu nog wat meer groente klaar maken per keer. Deze zwangere eet de laatste tijd heel erg veel groente. Een pond gaat hier makkelijk op met z'n tweetjes.  :D

En voor de bevalling ga ik gewoon een lading groentemix maken. Dan kan ik erna even tegenaan.

Thanx!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door