Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door annielaumen
#1833157
Hier ook geen fan van kabeljauw
Ook de filet gaat niet van harte
Vermengd en klein gesneden heeft ze het toen toch maar gegeten
Door Irish
#1833163
Kaatje eet het wel, Ivan weet ik niet. Die heeft het nog nooit gehad.
Maar sommige koppen zijn echt ENORM, groter dan 1 kilo  :o
En die graten zijn dus ook vrij flink en Kaatje moest dan te volgende dag spugen..
Dus hier ook een kabeljauwkoppen meer.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1833462
Ik vindt kabeljauwkoppen ook te hard, zitten soms flink scherpe stukken aan.
Meestal laten ze die liggen, maarja je weet maar nooit.
En daarbij vindt ik kabeljauw niet echt toegevoegde waarde hebben  ;)
Door 202Spots
#1833487
Ik krijg wel is 'n zak met allemaal verschillende vissen koppen, ik doe het hele zakie door de molen en geef 't gemaald,
met kleine beetjes tegelijk door 't eten van de Spots en ook aan de cats..
Door Souris
#1833573
Hier zijn ze er ook helemaal niet dol op... Eigenlijk vinden ze het niks, de laatste heb ik pas weggegooid om ruimte te maken in de vriezer  :(
Door mysmoothcollies
#1833815
Heb ooit gelezen hier volgens mij dat kabeljouw geen toegevoegde (voedingswaarde) heeft, tis geen vette vis volgens mij dus waarschijnlijk geen gezonde omega's.......?
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1833918
[quote="mysmoothcollies"]
Heb ooit gelezen hier volgens mij dat kabeljouw geen toegevoegde (voedingswaarde) heeft, tis geen vette vis volgens mij dus waarschijnlijk geen gezonde omega's.......?
[/quote]

Yep, klopt.
Maar witvis kun je best af en toe geven omdat ze het lekker vinden, het is wel een ander diersoort natuurlijk, maar niet 1 met veel toegevoegde waarde.

In bv een leversparend dieet is witvis wel weer een goed onderdeel, omdat dat dat niet teveel vet mag bevatten en je enkel witvlees voert.
(mijn oude hond heeft iets aan haar lever en krijgt daarom dit dieet  ;))
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door