Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tervueren milo
#1749145
Ik heb hier al een hele tijd meegelezen maar ik heb me nu maar aangemeld.
Ik stel me hierbij meteen maar even voor.
Ik ben dus Monique en woon in Gelderland.
Heb 3 honden 2 newfoundlanders Casper & Floris en 1 tervuerense herder Milo

Vorige week heeft Milo zijn 1ste runderstrot gehad,wat een slagveld zeg,hij heeft hem lekker in de keuken op de vloer opgegeten,niet in 1 keer want volgens mij had hij er lamme kaken van,later ging de rest er nog in.
Ik geef niet volledig maar barf maar ook KVV.
En niet te vergeten Kefir !
Gisteren heb ik weer wat vlees gehaald,kalkoennekken,runderknars,konijnenkarkassen,rundvlees,fazantenkarkassen e.d.oh ja en ook nog kuikentjes.
Dat vond ik er toch niet zo smakelijk uit zien............maar goed ik hoef ze niet te eten moet je maar denken.
Laatst gewijzigd door tervueren milo op vr 10 sep 2010, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1749184
tervueren milo schreef: De vriezer voor het hondenspul is inmiddels groter dan voor onze spullen  :biggrin2:
Owww maar dan pas je er aardig tussen hier  8)
Alhoewel, heb je maar 1 vriezer voor 3 honden  ::) das wel een beetje weinig hoor  :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1749348
tervueren milo schreef: Ik heb wel een vrij grote kist hoor .
Was ook maar als grapje bedoelt  :-[ omdat bijna iedereen hier altijd "enorm vriesruimte te kort" heeft ondanks dat ze 2-3-4 vriezers hebben,
er komen ook zoveel mooie aanbiedingen voorbij hier.
Door tervueren milo
#1749360
Snap ik  :biggrin2:
Maar daarom heb ik de 2 vriezers ook gewisseld.
Voor ons kan ik sneller wat in de winkel halen maar hondenvlees vind ik belangrijker om flink op voorraad te hebben  :yeah: :yeah:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door