Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Nitus
#199712
[quote="Sammy_Shunka"]
PS laat dit aub geen discussie worden om het feit dat mijn hond jaagt op klein wild
[/quote]

Ja, jij bent lekker >:(, je had op al je vragen antwoord kunnen krijgen zonder dat strooptocht-verhaal.
Dus ik vraag me af wat je wil ???

ps wat jij je hond laat doen heet stropen.
Door Lupa
#199713
[quote="Nitus"]
[quote="Sammy_Shunka"]
PS laat dit aub geen discussie worden om het feit dat mijn hond jaagt op klein wild
[/quote]

Ja, jij bent lekker >:(, je had op al je vragen antwoord kunnen krijgen zonder dat strooptocht-verhaal.
Dus ik vraag me af wat je wil ???

ps wat jij je hond laat doen heet stropen.
[/quote]
maar dat is niet eens het ergste !
Door Sammy_Shunka
#199721
Hoi!!!

Waarom krijg ik dan geen antwoorden op mijn bedenkingen?

Je kan een slang ook diepvriesmuizen geven.....

Nee mijn hond valt geen honden aan absolut niet!!! En ja ik kan mijn hond terug roepen als ze een kat ziet. Mijn collie loopt altijd los en shunka leert dat nu ook dus nee mijn honden gaan achter geen katten aan!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#199725
[quote="Lupa"]
[quote="Nitus"]
[quote="Sammy_Shunka"]
PS laat dit aub geen discussie worden om het feit dat mijn hond jaagt op klein wild
[/quote]

Ja, jij bent lekker >:(, je had op al je vragen antwoord kunnen krijgen zonder dat strooptocht-verhaal.
Dus ik vraag me af wat je wil ???

ps wat jij je hond laat doen heet stropen.
[/quote]
maar dat is niet eens het ergste !
[/quote]

Weet ik Domenica, maar ik wilde er liever niet teveel woorden aan vuil maken :-\. Maar ja, je kent dat hè, soms kun je het dan toch niet laten ;).
Gebruikersavatar
Door Nitus
#199726
[quote="Sammy_Shunka"]
Hoi!!!

Waarom krijg ik dan geen antwoorden op mijn bedenkingen?

[/quote]

Omdat je geen discussie wou denk ik
Door Lupa
#199727
over de groentes de persentage groente zit tussen de 5%a10% dus zo anders is het niet en de ene dag eeten ze de maag op en de andere dag weer niet

over de haren is het inderdaad algmeen bekent dat het prima werk als bescherming tegen de botten 20% botten komt toch overheen met barfmethode?

dat je het gevoel hebt dat je hond (niet de wolf van het boek schunka) pas kompleet heeft gegeten ligt dus denk ik toch meer aan jou
je hond eet kompleet mits je het kompleet maakt.
Door bernerfan
#199729
[quote="Sammy_Shunka"]
Hoi!!!

Waarom krijg ik dan geen antwoorden op mijn bedenkingen?

Je kan een slang ook diepvriesmuizen geven.....

Nee mijn hond valt geen honden aan absolut niet!!! En ja ik kan mijn hond terug roepen als ze een kat ziet. Mijn collie loopt altijd los en shunka leert dat nu ook dus nee mijn honden gaan achter geen katten aan!


[/quote]oke je wilt antwoorden
Door Truus
#199731
Sammy_Shunka schreef:

Ja ik wordt graag persoonlijk aangevallen ik heb niets liever ;D
Vandaar je laatste zin onder je verhaal ::) :-X
Gebruikersavatar
Door Angelique
#199732
Sammy_Shunka schreef: Hoi!!!

Waarom krijg ik dan geen antwoorden op mijn bedenkingen?

Je kan een slang ook diepvriesmuizen geven.....

Nee mijn hond valt geen honden aan absolut niet!!! En ja ik kan mijn hond terug roepen als ze een kat ziet. Mijn collie loopt altijd los en shunka leert dat nu ook dus nee mijn honden gaan achter geen katten aan!

Je bedenkingen tegen de methode "billinghurst" zijn uitgaande van wat je gezien hebt bij het opvreten van 1 konijn zijn wat te magertjes te noemen om er direkt conclusies uit te trekken.

Voor de rest vind ik het hele verhaal om van over me nek te gaan. Heeft niets met BARF te maken. Het voeren van levende dieren is nergens voor nodig.
Door tieneke
#199733
Sammy_Shunka schreef:

Ja ik wordt graag persoonlijk aangevallen ik heb niets liever ;D
Blijkbaar ben je er nog steeds van overtuigd dat het allemaal maar normaal is wat je hond doet ::) ::)
Door geer
#199734
He lekker, geef jij je beesten maar levende konijnen in de woonkamer. Ik ga denk ik morgen even naar de kinderboerderij, een geit schieten...mmmmm....
Door Sammy_Shunka
#199735
Angelique schreef:

Je bedenkingen tegen de methode "billinghurst" zijn uitgaande van wat je gezien hebt bij het opvreten van 1 konijn zijn wat te magertjes te noemen om er direkt conclusies uit te trekken.

Voor de rest vind ik het hele verhaal om van over me nek te gaan. Heeft niets met BARF te maken. Het voeren van levende dieren is nergens voor nodig.
Als ik ga schrijven dat ik eventueel meer onderzoek ga doen krijg ik weer vanalles naar mijn hoofd geslingerd
Laatst gewijzigd door Sammy_Shunka op vr 05 nov 2004, 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door bernerfan
#199736
ja je kunt je voorstellen dat er zo gereageerd wordt,je bent dieren aan t mishandelen >:( en dan worden de mensen....en slangen volgens mij doden hun prooi met 1 beet ..dus snel en pijnloos... :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door