Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Gotan
#199452
Ik heb laatst wat kippenvoeten voor mijn honden meegenomen. Een grote zak kost maar 1 euro en mijn honden vinden het heerlijk. Maar is het eigenlijk wel goed voor ze of moet ik het meer als een snack zien ?
Door tieneke
#199644
Ik zie het helemaal voor me ::) ::)
Schat,geef jij de nollebakmonsters even een snackie?
Denk dat als hij die poten ziet liggen hij mij plus honden meteen de deur uitzet! :-X
Ik vergeet nooit zijn gezicht toen hij tussen de kippennekken een exemplaar met kop zag liggen ;D ;D
Laatst gewijzigd door tieneke op do 04 nov 2004, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Joan
#199657
Vergis ik me nou, of zijn al die kerels watjes..... ;D

Hier ook al zo'n exemplaar: vertelde dat ik een adresje had voor geitentestikels en manlief liep zowat groen aan...... ::) ;D
Door tieneke
#199688
Vanavond stond er een lamsnek met ribben eraan op het menu.
Net toen Jaco de borden voor onze pizza pakte,zette ik de grote schaal met lamsnek en rib op de aanrecht ;D
Wat is dat nu weer?vroeg hij knap benauwt ;D ;D
Door evelyn02
#199855
Ik geef ze ook regelmatig aan mij honden als extraatje hoewel er ook bot in zit, dus het heeft wel wat voedingswaarde. Ik knip wel de nageltjes er even af (als ik eraan denk), die zijn scherp en ze kunnen er niets mee. Ze vinden het heerlijk. Het staat wel merkwaardig zo'n bakje met een paar klauwtjes in de koelkast of op het aanrecht ;-)

Evelyn
Door Truus
#199881
Gotan schreef: Ja de klauwen met tenen enz. Mijn honden zijn er gek op !
Ik vind het wel stoer van je zeg! Als ze hier op het aanrecht zouden staan, kwam er geen mens meer op visite denk ik ;D
Ik geloof best, dat de honden het heerlijk vinden.
Door Eef+Stippels
#199919
Mijn man begint er inmiddels aardig aan te wennen. Hij was zelfs de eerste die de kuikens aan de honden gaf, die ik heel stoer had gekocht, maar (nog) niet durfde te geven (nu wel hoor). En hij heeft de lamsribben in kleinere stukken gehakt.

Hij vindt het allemaal behoorlijk onhygienisch, maar stiekem vindt hij het hartstikke leuk dat de honden zo smullen!
Door Truus
#199920
Evelyn schreef: Mijn man begint er inmiddels aardig aan te wennen. Hij was zelfs de eerste die de kuikens aan de honden gaf, die ik heel stoer had gekocht, maar (nog) niet durfde te geven (nu wel hoor). En hij heeft de lamsribben in kleinere stukken gehakt.

Hij vindt het allemaal behoorlijk onhygienisch, maar stiekem vindt hij het hartstikke leuk dat de honden zo smullen!
Hier gaat Harry ook heel ver mee in mijn ideeen maar kippenvoetjes ::)
Lizzy en Leo hadden een keer een prachtige foto hiervan ;D
Door Sander
#199959
Joan schreef: Vergis ik me nou, of zijn al die kerels watjes..... ;D
Je vergist je ;)
Door Peet
#199969
tieneke schreef: Vanavond stond er een lamsnek met ribben eraan op het menu.
Net toen Jaco de borden voor onze pizza pakte,zette ik de grote schaal met lamsnek en rib op de aanrecht ;D
Wat is dat nu weer?vroeg hij knap benauwt ;D ;D
je voorgerecht schat.....krijg je mooie tandjes van!! ;D ;D
Door Gotan
#200097
Mijn hond had vandaag wel heel erg vers voedsel. Mijn kip heeft wat eitjes uitgebroed maar er lagen er nog 2 die al koud waren. Ik gooi ze meestal buiten tegen de boom vooral omdat de eieren die niet bevrucht zijn en wel bebroed nogal stinken. In 1 van de eieren zat wel een kuiken, Gotan zag hem op de grond vallen en hap slik weg !
Ik kan inmiddels een hoop hebben, denk je dat vissenkoppen door de gehaktmolen draaien een fijn gezcicht is ? ;D
Door willieD
#200350
Gotan schreef: Ik heb laatst wat kippenvoeten voor mijn honden meegenomen. Een grote zak kost maar 1 euro en mijn honden vinden het heerlijk. Maar is het eigenlijk wel goed voor ze of moet ik het meer als een snack zien ?
ik las ergens dat het een goede kalkbron is???
in dat boek van dat "kruidenvrouwtje" ;)dacht ik
dan heb jij de pootjes ws bij slachterij purmerland gekocht?
[mag eigenlijk niet meer verkocht worden :o]
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door