Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#200364
Waarom mag dat niet meer verkocht worden? Als ik parelhoenen koop, dan zitten de pootjes er toch ook standaard nog aan...

Bedoel je die foto Truus, van de parelhoen die met z'n pootjes uit de koelkast hing, waar ik tegen aan liep 's morgens op mijn nuchtere maag? Zal ik je vertellen dat Whoofer zo'n pootje in het park uitkotste terwijl ik met iemand stond te babbelen? Je had die kop van die mevrouw eens moeten zien toen ze die klauw uitgekotst zag worden ;D.
Door Truus
#200371
Lizzy schreef: Waarom mag dat niet meer verkocht worden? Als ik parelhoenen koop, dan zitten de pootjes er toch ook standaard nog aan...

Bedoel je die foto Truus, van de parelhoen die met z'n pootjes uit de koelkast hing, waar ik tegen aan liep 's morgens op mijn nuchtere maag? Zal ik je vertellen dat Whoofer zo'n pootje in het park uitkotste terwijl ik met iemand stond te babbelen? Je had die kop van die mevrouw eens moeten zien toen ze die klauw uitgekotst zag worden ;D.
;D ;D ;D Dat had je nog niet verteld ;D

Die foto ja....heb je hem nog?
Door Lizzy
#200401
Speciaal voor Truus en Tieneke:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 05 nov 2004, 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#200403
Whaaaa ;D ;D Ja dat istie ;D. Het is toch wel een schok als je de koelkast open doet ;D
Door Joan
#200405
Wow! :o

Als ik dit wil gaan voeren dan moet ik dat wel héééééél stiekum gaan doen, want anders heb ik geheid een scheiding aan m'n broek hangen!! :D
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3353344
Grappig bij toeval dit oude topic. ;D In 2004 vonden de meeste mensen het maar raar om kippenvoetjes te drogen en aan de hond te voeren. Nu anno 2018 is het de normaalste zaak van de wereld en droogt bijna iedereen ze wel en vind je ze overal in de dierenwinkels en op de websites voor hondensnacks. Toch leuk om te zien hoe al die jaren rauw voer voor de hond promoten zijn werk heeft gedaan. ;D :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door