Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door greystardust
#1708579
Ik was aan het googlen voor eendennekken voor mijn pups, vorig jaar had ik kippennekken en die slikte de meesten bijna in zijn geheel door.
Vond ik zelf niet zo'n prettig idee, pups hebben er geen last van gehad, maar ik voerde dit toen voor het eerst en vond het wel ff eng....
Nu ben ik dus op zoek naar iets langere nekken , dus dacht aan eendennekken of parelhoennekken.
En ook wil ik dus karkasjes en sardientjes gaan voeren naast de KVV. Dus af en toe een maaltijd vervangen voor zoiets dus.
of hebben jullie nog betere suggesties??
Hoofdvoer blijft KVV, maar wil ze dus alles leren eten  ;)

Nu kwam ik dus op 'gelukkigdier.nl' en dat zag er op de foto's goed uit.
tevens kun je er sardientjes bestellen , iets wat me ook wel wat lijkt voor de pups (en eigen honden).

Iemand hier ervaringen mee??
Door Irish
#1708814
Geweldig positieve ervaringen!
Super service, klantvriendelijk, stipt, netjes per doos per klant verpakt en lekker veel biologisch :)
Van mij een dikke 10!  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Senna99
#1708972
[quote="Irish"]
Geweldig positieve ervaringen!
Super service, klantvriendelijk, stipt, netjes per doos per klant verpakt en lekker veel biologisch :)
Van mij een dikke 10!  :biggrin2:
[/quote]

Hier sluit ik mij volledig bij aan. Het meeste bestel ik altijd bij Gelukkig Dier en ik ben er meer dan tevreden over!! :)
Door Marjet
#1709374
Misschien beetje stom, maar ik vind hun naam zo slecht gekozen, dat houdt me zelfs een beetje tegen daar te bestellen.
Ja natuurlijk worden onze dieren gelukkig van al die heerlijke hapjes, maar als ik zo'n foto van dooie muizen of ratten op hun website zie met het logo 'gelukkig dier', dan krijg ik daar toch een raar gevoel van.
Maar misschien toch eens daar wat biologisch bestellen als iedereen zo enthousiast is (die zijn waarschijnlijk dan toch ietsjes gelukkiger geweest dan bio-industriediertjes).
Door ulla
#1709443
Ik heb ook zeer goede ervaringen met Gelukkig Dier, en eh......................... mijn dieren worden gelukkig, van de producten van Gelukkig Dier. :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door