Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bosliefje
#1795087
Ik ben nogal op Duitsland georienteerd, omdat daar nou eenmaal veel kezen wonen. Op Duitse fora lees ik dan wat de mensen hun hond allemaal gaan voeren nu ze 'barfen', zoals veel fruit en groente en hüttenkäse en allerlei kruiden en olie. Oja, ook vlees en af en toe een bot. Dus toen vroeg ik me af of ze in Duitsland niet net zo'n goed forum zouden hebben als wij, met hun eigen raketgeleerde, zoals wij onze Lizzy hebben ;D
Nee dus!
Door Anne in Zweden
#1795333
Bosliefje schreef: Ik ben nogal op Duitsland georienteerd, omdat daar nou eenmaal veel kezen wonen. Op Duitse fora lees ik dan wat de mensen hun hond allemaal gaan voeren nu ze 'barfen', zoals veel fruit en groente en hüttenkäse en allerlei kruiden en olie. Oja, ook vlees en af en toe een bot. Dus toen vroeg ik me af of ze in Duitsland niet net zo'n goed forum zouden hebben als wij, met hun eigen raketgeleerde, zoals wij onze Lizzy hebben ;D
Nee dus!
Inderdaad, ik ben ook ooit lid geworden van zo'n barfforum, maar kon er geen samenhang of saamhorigheidsgevoel in ontdekken. Ik bedoel, als iemand zich op barfplaats voorstelt, reageren er minstens 20 leden met een welgemeend "Welkom!". Op dat Duitse forum was er welgeteld 1 persoon die reageerde op mijn voorstelrondje + vraag. Ook denk ik, net als jij, dat de bindende "Platt-Kuhlers"-factor ontbreekt! ;D

En inderdaad, al die toevoegingen, olietjes, kruidjes en prut...
Door Lizzy
#1795346
Ik heb al heel wat manieren van schrijven van mijn achternamen gezien maar deze zijn echt uniek :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Het is ook best wel ploeteren, om een forum levendig en gezond te houden, eerlijk gezegd. En het is ook niet altijd even leuk. Maar zodra ik het niet meer leuk vind om de vragen van mensen te beantwoorden: dan gaat de stekker eruit. En tot nu toe vinden ik, de beheerders en heel veel behulpzame leden het nog steeds leuk dus gaan we vrolijk door :rock: :rock:
Gebruikersavatar
Door WillyP
#1795422
Lizzy schreef: Ik heb al heel wat manieren van schrijven van mijn achternamen gezien maar deze zijn echt uniek :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Het is ook best wel ploeteren, om een forum levendig en gezond te houden, eerlijk gezegd. En het is ook niet altijd even leuk. Maar zodra ik het niet meer leuk vind om de vragen van mensen te beantwoorden: dan gaat de stekker eruit. En tot nu toe vinden ik, de beheerders en heel veel behulpzame leden het nog steeds leuk dus gaan we vrolijk door :rock: :rock:
Vooral doorgaan! Waar moeten wij anders heen met al onze vragen en discussiepunten. Ik heb niks met Duitsland.
Door Anne in Zweden
#1795461
Lizzy schreef: Ik heb al heel wat manieren van schrijven van mijn achternamen gezien maar deze zijn echt uniek :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Het is ook best wel ploeteren, om een forum levendig en gezond te houden, eerlijk gezegd. En het is ook niet altijd even leuk. Maar zodra ik het niet meer leuk vind om de vragen van mensen te beantwoorden: dan gaat de stekker eruit. En tot nu toe vinden ik, de beheerders en heel veel behulpzame leden het nog steeds leuk dus gaan we vrolijk door :rock: :rock:
Brav! Kekse rein! :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door