Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Barbaravh
#1681134
May Linn schreef:
Sommige producten vindt ik bij de IC beter en andere bij West, is maar net wat je wil hebben.
De prijzen verschillen ook ietsjes.
Wat vind je dan waar beter?
Heb net een bestelling gedaan bij West, hopelijk valt het mee. Van IC zo goed als altijd tevreden geweest.
Door orinake
#1681197
Nynke F schreef: IC is in Rotterdam Zuid, aan de Wolphaertsbocht, vlakbij de Maastunnel, de andere ligt, meen ik, op de Schiedamseweg in R'dam West, aan de andere kant van de tunnel. In vogelvlucht is het 5 kilometer, maar ik denk dat je snel 10 km. moet rijden, als je de weg weet  :) :)

Op 13-8 wil ik best met je mee naar beide adressen hoor, ken Rotterdam op mijn duimpje  :) :) :) :)

Hmmmm routeplanner beweerde dat het 45min rijden was van Slagerij west naar het IC.
Zal hij toch ergens ferm gemist zijn denk ik :)
Ik rijd eerst naar Slagerij West.
En dan op de weg naar huis langs het IC :)
Moet toch bij allebei zijn.
Door millyckk
#1681842
Had vanochtend al een mailtje van hem, heel attent. Hij stuurde ook een prijslijst mee met aanbiedingen, ik ga zeker zelf ook eens kijken ( als mijn TomTom en ik elkaar wat beter begrijpen)
Door Nynke
#1681846
orinake schreef:
Hmmmm routeplanner beweerde dat het 45min rijden was van Slagerij west naar het IC.
Zal hij toch ergens ferm gemist zijn denk ik :)
Ik rijd eerst naar Slagerij West.
En dan op de weg naar huis langs het IC :)
Moet toch bij allebei zijn.
45 minuten ??  :o :o :o  ik doe er maximaal 10-12 over  :) :)
Door orinake
#1681902
Nynke F schreef: 45 minuten ??  :o :o :o  ik doe er maximaal 10-12 over  :) :)
Inderdaad heb het daarstraks eens in de GPS gezet en het scheelt met moeite 10min ;)
dus zal ergens een foutje zitten in dat online routeding :)

Zowiso zit er voor mij 13 augustus een ritje Slagerij West en IC in ;)
Door Nynke
#1681941
orinake schreef: Inderdaad heb het daarstraks eens in de GPS gezet en het scheelt met moeite 10min ;)
dus zal ergens een foutje zitten in dat online routeding :)

Zowiso zit er voor mij 13 augustus een ritje Slagerij West en IC in ;)
dat weet ik en als je tegen die tijd hulp nodig hebt, roep je / pb je me maar, dan hou ik er rekening mee  :) :) :) ik woon in rotjeknor  ;)
Door orinake
#1681944
Nynke F schreef: dat weet ik en als je tegen die tijd hulp nodig hebt, roep je / pb je me maar, dan hou ik er rekening mee  :) :) :) ik woon in rotjeknor  ;)
rotjeknor lol sorry maar leuk gevonden ;)

Ik ben alleen nog niet uit hoe ik het het best doe met de levering die ik bij heb ;)
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1681953
orinake schreef: rotjeknor lol sorry maar leuk gevonden ;)

Ik ben alleen nog niet uit hoe ik het het best doe met de levering die ik bij heb ;)
Miss is het handig een centrale plaats net buiten Rotterdam te kiezen, waar je langs rijdt bv.
Miss weet Nynke wel wat?
Want zowel bij het IC als West is niet veel parkeerruimte meestal.
Door orinake
#1681979
May Linn schreef: Miss is het handig een centrale plaats net buiten Rotterdam te kiezen, waar je langs rijdt bv.
Miss weet Nynke wel wat?
Want zowel bij het IC als West is niet veel parkeerruimte meestal.
Bij het IC rijd ik gewoon naar daar achteren ;)
Ik voel me namelijk overal thuis en aangezien je toch langs daar grote leveringen moet inladen ;)
Ik heb geen idee of er in de buurt een parking of iets dergelijks is.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door