Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door millyckk
#1680406
Mijn zus komt deze vakantie w.s. in Rotterdam en wil wel vlees voor me meenemen. Toen ik echter op het adres googelde, kwam ik bij het IC terecht ???  Is dit een en hetzelfde bedrijf?
Door millyckk
#1680432
Too schreef: Stuur je toch een PB-tje aan slagerijwest   :D
Ei van Columbus :D Helemaal niet aan gedacht dat hij zich heeft aangemeld als forumlid: dacht dat ik hem in de barfadressenlijst was tegengekomen! Tja, die bewuste klok en klepel dus..... ;)
Door millyckk
#1680491
Too schreef: Deze klok  ::)... volgens mij zijn Ellen [van Aalst] en Nynke er al geweest.. kan je ook nog info halen
Heb hem al een pbtje gestuurd!  (Ach, ben ik toch gewoon de klepel :D)
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1680672
Ws weet je al hoe of wat, maar voor diegene die dit topic lezen en het nog niet weten.
Slagerij West en IC zijn 2 verschillende bedrijven.
Ik vindt hun producten wel vergelijkbaar en bij beide een goede service.
Door millyckk
#1680682
Ik ben er nog maar net achter, was enige verwarring over de naam,ook bij mensen die er al geweest zijn ;) Het adres gaf ook als hit: IC maar er zijn dus meer IC's ( blond als ik ben :-[)

2 verschillende bedrijven dus en ja,met beide goede producten!
Door evenstar
#1680829
Ik heb voor 2 weken terug daar voor het eerst vlees gehaald.
Ziet er prima uit doet niet onder voor de IC.
Prima service, beter parkeren daar en voor mij dichterbij.
Ik heb mijn bestelling via de mail doorgegeven en alle zakken waren netjes gelabeld zodat ik percies wist wat er in de zakken zat.
Door orinake
#1680840
evenstar schreef: Ik heb voor 2 weken terug daar voor het eerst vlees gehaald.
Ziet er prima uit doet niet onder voor de IC.
Prima service, beter parkeren daar en voor mij dichterbij.
Ik heb mijn bestelling via de mail doorgegeven en alle zakken waren netjes gelabeld zodat ik percies wist wat er in de zakken zat.
Bij het IC is toch ook alles gelabeld?
Liggen slagerij West en het IC ver uit elkaar?
Ik zou op 13 augustus naar het IC gaan en eventueel Slagerij west ook
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1680869
orinake schreef: Bij het IC is toch ook alles gelabeld?
Liggen slagerij West en het IC ver uit elkaar?
Ik zou op 13 augustus naar het IC gaan en eventueel Slagerij west ook
Volgens mij was bij IC niet alles gelabeld, maarja wel duidelijk herkenbaar  ;)
Erg dicht bij elkaar, zo'n 10min van elkaar weg.
Sommige producten vindt ik bij de IC beter en andere bij West, is maar net wat je wil hebben.
De prijzen verschillen ook ietsjes.
Door Daphne&Jayden
#1680893
Bij IC is het niet gelabeld, gewoon huppekee in een witte plastic tas. Ook niet gelabeld, mss wil bij geen reclame voor zijn winkel maken, het is al druk genoeg.  :D
Oh ja, de laatste keer dat ik er was, heb ik de eigenaar gesproken. Ze hebben de winkel namelijk verbouwd en nu is er geen gedeelte meer waar je je bestellingen af kunt halen, dus gewoon een nummertje trekken. Maar als je van tevoren besteld, mag je het aan de achterkant ophalen en hoef je dus niet te wachten.
Weet alleen niet meer welke deur het ook al weer is... :-\
Maar gewoon even vragen, anders kun je lang wachten in de winkel.  :(
Door Nynke
#1680900
orinake schreef: Bij het IC is toch ook alles gelabeld?
Liggen slagerij West en het IC ver uit elkaar?
Ik zou op 13 augustus naar het IC gaan en eventueel Slagerij west ook
IC is in Rotterdam Zuid, aan de Wolphaertsbocht, vlakbij de Maastunnel, de andere ligt, meen ik, op de Schiedamseweg in R'dam West, aan de andere kant van de tunnel. In vogelvlucht is het 5 kilometer, maar ik denk dat je snel 10 km. moet rijden, als je de weg weet  :) :)

Op 13-8 wil ik best met je mee naar beide adressen hoor, ken Rotterdam op mijn duimpje  :) :) :) :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door