Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door May Linn
#1670582
Nu haalde wij altijd zalmkoppen en graat bij de visboer hier.
Maar die is de laatste tijd flink in prijs gestegen, we betalen nu iets van € 2,34 per kg, dat wordt me echt te gek.
Dus ben ik op zoek naar een ander adresje om zalmkoppen in te slaan, een stuk rijden is geen probleem, het liefst zelf bij een groothandel ofzo.
Heeft iemand ervaringen met vis bij een groothandel kopen?
Of heeft iemand een leuk adres in de buurt van Utrecht of Arnhem/Didam?
#1670586
*Dorothea* schreef: Ik haalde ze altijd op de markt zaterdagochtend bij Vreeburg, 3 voor een euro.
bedankt voor de tip.
Vreeburg is dat een plaats? ik kwam op googlemaps ergens uit bij Cuijk als ik dat intoets.
(3 voor een euro is niet duur  :))
#1670794
May Linn schreef: bedankt voor de tip.
Vreeburg is dat een plaats? ik kwam op googlemaps ergens uit bij Cuijk als ik dat intoets.
(3 voor een euro is niet duur  :))
o sorry ik bedoel Vredenburg, de markt in Utrecht centrum.
#1670815
mijn visboer moet ze ook zelf bij de groothandel meenemen ik krijg ze voor 1,- per stuk, niet heel goedkoop maar ik vind het goed zo..

heb je geen andere visboer in de buurt waar je eens langs kunt gaan?

op vrijdag is er ook de biologische markt bij vredenburg (bij het station) en daar krijg ik ook wel eens visafval voor niets mee, alleen hier eten ze behalve zalm niet zo veel dus ben er maar mee gestopt.. misschien daar eens langs gaan?
#1670823
Er is op zaterdag en zondag een zwarte markt in de oude veiling in Vleuten, daar krijg je ze meestal zo mee.

Dan hebben we nog winkel centrum overkapel, daar is ook een Jumbo en grote Aldi, zal straks ff kijken wat het adres is, daar is ook een Marokkaanse vishandel heb ik laatst ook gewoon een aantal koppen mee gekregen.

Als ik het adres weet, stuur ik je ff een pb!
#1670893
Deesje schreef: voor de veiling zelf (bazaar) moet je entree betalen maar er staat inderdaad wel een visboer buiten (bedoel je die?)
Yep!! heel soms heeft die ze wel liggen voor je, en dan mag je ze gewoon zo meenemen! Toffe peer die vent!

En binnen in de hal staat een slager, met serieus hele mooie geiten ribben ....
#1671329
choopy schreef: En in Augustus meebstellen met Lupa??
Grootverpakking zalmstaart met kop, 5 kg voor 7,50.
Dat is zeker een optie! Lupa stondt al voor augustus op mijn lijstje.
Ook voor het mooie konijnenspul wat ze hebben  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door