Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door An
#191291
Ik heb net van opa zo'n 2 kilo beukenootjes gekregen, mag ik die met schil en al malen voor de honden? Ze gaan pellen zie ik niet echt zitten ???
Door Lizzy
#191396
Ik heb werkelijk geen idee of je beukennootjes kunt geven en of je dat met schil en al moet geven/malen... Kan er op beukennootjesschillen geen schimmel gevormd worden, net als bij bijv. walnoten?
Door Helen
#191398
Wat was er nou ook al weer met walnoten, die konden giftig zijn of zo toch?
Door Truus
#191400
Lizzy schreef: Ik heb werkelijk geen idee of je beukennootjes kunt geven en of je dat met schil en al moet geven/malen... Kan er op beukennootjesschillen geen schimmel gevormd worden, net als bij bijv. walnoten?
Zeker niet met schil geven...is hier bij het uitlaatveld een hond enorm ziek van geworden.
Door tieneke
#191426
Helen schreef: Wat was er nou ook al weer met walnoten, die konden giftig zijn of zo toch?
Tinus heeft onderhand heel wat walnoten met schil uit eigen boom op,heeft nergens last van gehad trouwens.
Heb wel pas gelezen dat rozijnen heel giftig zijn voor je hond,zal het eens opzoeken.
Door 202spots
#191738
Nee ik zou ook geen beukenootjes MET de schil geven,lijkt me wel erg hard ook al is 't gemalen.
Ik denk 't zelfde als je carton geeft? ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door