Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Angelique
#1665096
*Natasja* schreef: Ik ook. Ik blijf me verbazen over het feit dat mensen problemen/klachten over een vlees-bestelling hier op Barfplaats gooien. De leverancier lijkt me de aangewezen persoon om je vraag te beantwoorden c.q. op te lossen.
Ja, lijkt mij ook. Dat je het hier ook meldt, oké, maar ik verbaas me er ook regelmatig over met wat voor prut mensen zich (netjes gezegd) af laten schepen zonder ook maar één woord richting de leverancier te laten gaan. In eerste richting de leverancier klagen is ook wat eerlijker aangezien er overal wat fout kan gaan en hij op deze manier niet de kans krijgt om een oplossing te bieden.
Persoonlijk zou ik er niet eens over nadenken om raar ruikende prut aan mijn honden te voeren, dat ging gewoon à la minute terug. Want als je prut zonder nukken accepteerd, kijk dan vooral niet raar op als je volgende keer weer prut krijgt.....in het kader van....je wordt behandeld zoals je je laat behandelen.

Ben wel benieuwd naar de stand van zaken bij Ts.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1665097
@ natasja ,
ik snap wat je bedoeld  ;) , maar als misschien beginnende barfer die twijfeld zal graag raad krijgen ....

en btw , vind niet dat ze klaagd  en alleen maar wil weten of het vlees nog goed is
Door *Natasja*
#1665112
lauraV schreef: @ natasja ,
ik snap wat je bedoeld  ;) , maar als misschien beginnende barfer die twijfeld zal graag raad krijgen ....

en btw , vind niet dat ze klaagd  en alleen maar wil weten of het vlees nog goed is
Als het vlees stinkt en de honden eten het niet, dan zegt dat toch genoeg?  :-\
Door Staftime
#1665132
Als ik iets heb gekregen dat raar ruikt en de honden willen het niet eten, dan krijg ik altijd nieuwe producten en neemt hij hetgeen mij niet bevalt gewoon weer mee terug.
Ik heb het ook vaker gehad, dat bepaald vlees niet beviel, het rook vreemd en de honden aten het niet.
Zowel Herby als Richard zeiden dan meteen van oh, dat neem ik de volgende keer wel weer mee terug hoor, dan krijg je nieuwe.

Dus gewoon even bellen of mailen, en het wordt netjes voor je opgelost.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door