Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lynn
#1645714
Hester, mijn corgi, is ondertussen al 6 weken aan het barfen en het gaat allemaal redelijk goed. Niet alles gaat er even snel in, en kangoeroe al helemaal niet, maar de rest gaat prima.

Nu zit ik een beetje met het vleesbot. Tot nu toe heeft ze gehad: kippennekken, eendennekken, kipkarkas en parelhoenkarkas.
Dat gaat allemaal goed, ze knabbelt en kauwt goed. Dus nu zou ik graag eens iets anders bij proberen.
Wat is nu de beste volgorde om uit te proberen? Ik heb nog de volgende vleesbotten in de aanbieding : fazantkarkas, zacht kalfsbot, konijnenrug, hazenrugkarkas, zachte lamsribben en jonge hertennekken.

Mij lijkt de volgorde nu: konijnenrug, fazantkarkas, hazenrug, hertennekken, lamsribben, kalfsbot.

Zit ik hiermee goed?
Of kan ik nog beter wat blijven verder doen met die kip en eend?
Door Lizzy
#1645954
Lynn schreef: Hester, mijn corgi, is ondertussen al 6 weken aan het barfen en het gaat allemaal redelijk goed. Niet alles gaat er even snel in, en kangoeroe al helemaal niet, maar de rest gaat prima.

Nu zit ik een beetje met het vleesbot. Tot nu toe heeft ze gehad: kippennekken, eendennekken, kipkarkas en parelhoenkarkas.
Dat gaat allemaal goed, ze knabbelt en kauwt goed. Dus nu zou ik graag eens iets anders bij proberen.
Wat is nu de beste volgorde om uit te proberen? Ik heb nog de volgende vleesbotten in de aanbieding : fazantkarkas, zacht kalfsbot, konijnenrug, hazenrugkarkas, zachte lamsribben en jonge hertennekken.

Mij lijkt de volgorde nu: konijnenrug, fazantkarkas, hazenrug, hertennekken, lamsribben, kalfsbot.

Zit ik hiermee goed?
Of kan ik nog beter wat blijven verder doen met die kip en eend?
Ja nee, jouw volgorde lijkt me een strak plan! Ik denk dat je nu langzaam wel kunt beginnen hoor.
Door Lynn
#1645966
Lizzy schreef: Ja nee, jouw volgorde lijkt me een strak plan! Ik denk dat je nu langzaam wel kunt beginnen hoor.
Ok, dank je wel!
Dan gaan we morgen eens proberen. Ik had die jonge hertennekken op het menu staan, maar ik denk dat dat toch nog te ambitieus is.
Maar eerst dat gevogelte nog eens testen...
Door Lizzy
#1645969
Lynn schreef: Ok, dank je wel!
Dan gaan we morgen eens proberen. Ik had die jonge hertennekken op het menu staan, maar ik denk dat dat toch nog te ambitieus is.
Maar eerst dat gevogelte nog eens testen...
Ja nee, ik ging zelf nog eerst even voor de wat hardere gevogelte zoals fazant (moeten ze hier niet), konijn en haas. Daarna is hert, lam en kalf prima.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door