Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Gotan
#185797
Ik heb mijn hond met hart problemen nu volledig op de kant en klaar maaltijden staan en hij doet het er erg goed op. Hij begint wat breder te worden en glimt je tegemoed. Ik heb bewust mijn andere hond nog even op brokken zodat ik van beide kanten de voor en nadelen kan zien.
De kant en klaarmaaltijden vind hij heerlijk. Ik ben nu begonnen hier eens wat kippen nekken aan toe te voegen en heb zelfs al wat groente en fruit hapjes gepureerd.
Kwa vlees wil ik graag advies wat ik nu erbij kan gaan voeren. Vuile pens, orgaanvlees en kippennekken gaan allemaal goed. Wat zou nu de volgende stap kunnen zijn ?
En ik woon in de kop van Noord-Holland iemand een adresje ?
Gebruikersavatar
Door Nitus
#185808
Wat fijn dat het zo goed gaat :). Wat vlees en botten betreft, je kan kippenvleugels proberen (knip die in het begin in het bochtje nog even in met een snoeischaar), lams of kalfsribben zijn ook erg zacht dus die kun je ook proberen (liefsts met vlees eraan). Veder qua vlees kun je alles geven behalve varkensvlees, en wat dacht je van vis? Sardientjes, kun je uit blik geven, maar ook rauw, Gitte vind dat geweldig lekker, dus keus genoeg :).
Aan adresjes kan ik je helaas niet helpen, sorry.
Door casangio
#185939
Fijn dat het allemaal zo goed gaat, maar wel een beetje zielig voor die andere hond, die ruikt dat zijn maatje vers vlees krijgt en geloof me ruiken doen ze het.
Laatst gewijzigd door casangio op wo 13 okt 2004, 08:44, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door