Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nilo
#1626373
Hoi,

We hebben sinds ruim 1 jaar onze Nilo (Hovawart-reu die 1 kg vlees per dag wegwerkt). En komende zomer zullen we naar de Vogezen gaan. Bij voorkeur kamperen. Nu zijn we heel erg aan het twijfelen of hij met ons meekan (alternatief is logeren bij mijn moeder). En dan met name door het BARF-en. Voor 3 weken is het namelijk onmogelijk om al zijn eten vanuit Nederland mee te nemen.
Heeft iemand ervaring met BARF in Frankrijk? Het lijkt me dat ik daar wel eten kan kopen, gezien de Fransen ook van orgaanvlees houden. Maar is dat niet vreselijk duur? En is er ook mogelijkheid om botten te kopen?

Alvast bedankt voor de tips!
#1626378
Nilo schreef: Hoi,

We hebben sinds ruim 1 jaar onze Nilo (Hovawart-reu die 1 kg vlees per dag wegwerkt). En komende zomer zullen we naar de Vogezen gaan. Bij voorkeur kamperen. Nu zijn we heel erg aan het twijfelen of hij met ons meekan (alternatief is logeren bij mijn moeder). En dan met name door het BARF-en. Voor 3 weken is het namelijk onmogelijk om al zijn eten vanuit Nederland mee te nemen.
Heeft iemand ervaring met BARF in Frankrijk? Het lijkt me dat ik daar wel eten kan kopen, gezien de Fransen ook van orgaanvlees houden. Maar is dat niet vreselijk duur? En is er ook mogelijkheid om botten te kopen?

Alvast bedankt voor de tips!
Wij gaan al sinds jaren naar De Vogezen en bij De Carrefour en de Le Clerc is er ruim voldoende mogelijkheid tot het samenstellen van een menu. Je betaald dan alleen wel de supermarktprijzen dus je gaat wel richting de € 6-8 pkg. Misschien af en toe € 4,00pkg maar (veel) goedkoper gaat hem niet worden. Nu hebben ze ook wel hoeken waar dierenvlees ligt en dat is spotgoedkoop maar wat het is, geen idee. Ik ga dan meestal maar voor wat ik (her)ken ;)

Barfplaats wordt gesponsord door