Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door wenche
#1605643
DeeJay en Pip moeten allebei geen vis... Zelfs niet als ik 2 sardientjes pureer met pens...
Als ik visolie door hun eten doe, moeten ze het ook niet...
Zijn er dingen die ik kan geven om het vistekort weg te werken?
Door wenche
#1605662
-Saskia- schreef: Visolie-capsules in zijn geheel naar binnen? Verhuld in een stukje pens ofzo.
Dat zou misschien gaan lukken met Pip, maar DeeJay is echt een zeur... (ook met om het even wat voor een pilletjes die naar binnen moeten)
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1605664
heb je het weleens gedroogd?
Doen ze hier een moord voor.

1 van de dames hier houdt ook niet echt van zalm, maar de manier "je krijgt niets anders dan dit eten" werkt bij haar wel.
Ik wil dat ze minimaal 1x per week vis eet en tot nu toe lukt dat.
Miss werkt dat bij jou honden ook, dat je ze leerd om vis te eten.
Door wenche
#1605666
May Linn schreef: heb je het weleens gedroogd?
Doen ze hier een moord voor.

1 van de dames hier houdt ook niet echt van zalm, maar de manier "je krijgt niets anders dan dit eten" werkt bij haar wel.
Ik wil dat ze minimaal 1x per week vis eet en tot nu toe lukt dat.
Miss werkt dat bij jou honden ook, dat je ze leerd om vis te eten.
Pip lustte eerst heel graag sardientjes ( en anderssoortige vis) maar van de ene op de andere dag ineens niet meer :S
DeeJay heeft nooit vi gelust (ook niet uit blik)
Drogen heb ik nog niet geprobeerd, maar zodra mijn machine binnen is, zal ik het eens proberen...
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1605667
Je kunt bijvoorbeeld eens die kattenvisjes uit de dierenspeciaalzaak proberen, die zijn gedroogd.
Zijn trouwens ook leuke trainings-snoepjes voor ze.
Ook in de toko vondt ik gedroogde soorten vis.
Door Lizzy
#1605886
Als je een groter aandeel echt wild voert en verder zoveel mogelijk biologisch vlees en zo weinig mogelijk bio-industrie spul (vooral kip) en je geeft iets van groenten + algen/chlorella en bijv. gemalen rauwe ongezouten walnoten: moet het lukken hoor.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door