Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1586097
Heb bij Herby hertblokjes besteld met de bedoeling ze te drogen.
Gisteren had ik een kilo ontdooid, maar het grootste deel is een soort dun vlies met wat vlees eraan en het andere deel een soort gehakt ( heel fijn). Prima voer, maar niet geschikt om te drogen dus. Misschien heb ik me de verkeerde voorstelling van "hertblokjes" gemaakt:  heeft iemand dit al eens besteld en zo ja,hoe zag dat eruit?
#1586469
kira schreef: ik heb wel eens die duurdere hert/ree variant gehad, en dat waren blokjes op hachee formaat. Die hebben we zelf opgegeten trouwens, zonde om aan de honden te geven.
Die duurdere variant had ik dus ook besteld: 4 euro de kilo :-X Hier geen blokjes op hachee formaat dus ik denk  dat ik iets anders heb gekregen.... :-\
#1586506
Too schreef: Volgens mij heb ik wildassorti en hert/reevlees [prijstechnisch interessant  ;)] gehad en dat was zoals jij beschrijft.... snijsels : vlies en vlees
Ik kreeg deze reactie net pas binnen via mail....(niet eerder gezien dus)
Het lijkt dus idd. op wildassorti.....ik ga maar eens bellen!
#1587373
Ik heb Herby vanmiddag gebeld, hij vroeg me  het verhaal op de mail te zetten, diegene die het regelde was er niet. Heb voor de zekerheid foto's gemaakt, maar verwacht dat hij het goed af gaat handelen :-\
Heb bij dezelfde bestelling ook paard en struisvogel gekregen, daar zat geen vlies bij ( waren wel heel fijngesneden stukjes), in de wildmix zat idd ook heel veel vlies.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door