Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door May Linn
#1922321
Het hondje van 10 maanden hier is net overgegaan naar 1x per dag.
Hij krijgt ook niet zoveel, 600gr (x-mechelaar). Vond het gevoelsmatig wel tijd worden voor 1x.
Zou hij meer eten nodig hebben straks, dan geef hem gewoon nog een ochtendhapje.

De oudste krijgt hier 2x per dag, maar dat is ivm leverproblemen.
Gebruikersavatar
Door judith vd
#1922352
Senna99 schreef: Ik denk dat, dat wel kan. Ik ben Raiko toen ie ongeveer een jaar was één keer per dag eten gaan geven. Dit omdat ie vreselijk begon te miepen met zijn eten. Ik ben zijn ochtend maaltijd toen gaan afbouwen en geef tegenwoordig alleen nog maar 's avonds. Sindsdien eet ie (over het algemeen) alles op.
Heb je ook een bepaalde reden waarom je naar één keer per dag voeren toe wilt? Is ze ook moeilijk met eten op het moment?
Ik denk er over, omdat ik regelmatig lees dat honden na zo'n grote maaltijd heel tevreden zijn. Diza is een enorme vreetzak: ze vind bijna alles lekker en wat haar betreft mag het ook heeel veel zijn! Dus wat eten betreft zijn er absoluut geen problemen.
Ze is nu 9 maanden en weegt ruim 24 kilo. Ik voer haar ongeveer 800 gram per dag (eerder zat ze op 1000 gr, maar ze werd ietsje te rond).
Door Nynke
#1922971
Marchje schreef: Ik voer één keer daags, ook puur gemakzucht eigenlijk en mijn honden doen het er prima op!
hier ook  :) :) 

Alleen krijgen ze na de ochtendwandeling een stukje gedroogd vlees  :) :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door