Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ~anna~
#177975
Vandaag bij de poelier op de markt waar ik kippenekken haal zag ik kwartel liggen 4 voor 6,50 volgens de poelier was dit te scherp om zo te geven vanwege het bot.
Heeft iemand evaring met het geven van kwartel?
Laatst gewijzigd door ~anna~ op vr 01 okt 2004, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#177992
balupa schreef: Vandaag bij de poelier op de markt waar ik kippenekken haal zag ik kwartel liggen 4 voor 6,50 volgens de poelier was dit te scherp om zo te geven vanwege het bot.

ja ???
Door ~anna~
#178002
Wat ik onthouden heb en ook in de bieb heb gelezen is dat kalkoenbot scherp is ik kan nu even niks vinden over kwartel.
Dus mischien moet je het malen net als bij kalkoen.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#178007
balupa schreef: Wat ik onthouden heb en ook in de bieb heb gelezen is dat kalkoenbot scherp is ik kan nu even niks vinden over kwartel.
Dus mischien moet je het malen net als bij kalkoen.
oooo bedoel je het zo, die poelier zegt dat denk ik ook van kip, als een wolf een kwartel vangt laat hij de botjes ook niet liggen.
Door ~anna~
#178021
Er zijn ook honden die niks laten liggen ;D
Hij begrijpt het voeren van rauwe kip helemaal heeft er zelf ook evaring mee.
Maar hij vind ruggen geven niet helemaal veilig maar nekken vind hij super.
Mischien is hij voorzichtig ;D
Ik zag die kwartels liggen en ik dacht gewoon dat ziet er goed klein en jong(zacht) uit 2 per hond.
Maar omdat te gaan fileren lijkt me zonde.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#178045
balupa schreef: Er zijn ook honden die niks laten liggen ;D
Hij begrijpt het voeren van rauwe kip helemaal heeft er zelf ook evaring mee.
Maar hij vind ruggen geven niet helemaal veilig maar nekken vind hij super.
Mischien is hij voorzichtig ;D
Ik zag die kwartels liggen en ik dacht gewoon dat ziet er goed klein en jong(zacht) uit 2 per hond.
Maar omdat te gaan fileren lijkt me zonde.
gewoon zo geven , hier lusten ze trouwens geen kwartel
Door Marion
#178052
Ik heb geregeld kwartel gegeven aan Tommie, nooit problemen met het bot gehad hoor.
Zal eens even een foto ervan opzoeken ;D
Door Marion
#178056
Marion schreef: Ik heb geregeld kwartel gegeven aan Tommie, nooit problemen met het bot gehad hoor.
Zal eens even een foto ervan opzoeken ;D
jammer :-[ kan geen foto meer vinden :-\
Door ~anna~
#178059
sylvia schreef:
gewoon zo geven , hier lusten ze trouwens geen kwartel
bedankt!
Morgen ga ik ergens naar toe waar ook markt is als ze het daar hebben ga ik het kopen.
Door ~anna~
#178064
Marion schreef: jammer :-[ kan geen foto meer vinden :-\
Geeft niet hoor ik geloof jullie wel ;D
Door An
#178087
Ik geef al die dingen hoor! Kwartels, duiven, eenden, parelhoen, kalkoen, ... . Een wolf neemt niet alleen jonge dieren en een kwartel zal hij ook neit laten liggen denk ik ;D
Door Nelly
#180454
En ik geef ook kippenruggen hoor, ze hebben er vandaag nog ieder 2 gehad! :D En als ik kwartels kan krijgen tegen een leuk prijsje gaan ze die ook krijgen 8)
Door Lizzy
#187798
aiko schreef: Geven jullie ze met kop of zonder?
Kwartel? Ik geef nooit kwartel, maar ik heb wel kippennekken met kop gehad en duiven met kop en parelhoen met kop en daar geef ik de kop ook.....
Door aiko
#187803
Nou ik geeft normaal ook geen kwartel maar ik heb op mijn werk 70 kwartels ontbeent en de karkassen natuurlijk snel ingevroren voor mijn hondjes. Hun variatie hangt af van wat er in het restaurant op de kaart komt................
(nu is dat dus kwartel en hert) :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door