Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Wendy (boxer gek)
#1525162
Nou de vraag staat er al....

Ze heeft een advertentie op MP staan als barf leverancier zijnde. Na wat heen en weer gemaild te hebben, want ik wilde graag prijzen weten........ Maar die geeft ze pas al je bij haar bent geweest met je hond ::) (waar je natuurlijk ook voor moet betalen :-X)
Maar is iemand bekend met de prijzen van hun.......
Door dogsunlimited
#1525271
Zo zeg, weer iemand die een gat in de markt denkt te hebben gevonden met die grof betaalde voedingsadviezen. Schandalig vind ik dat. En wat krijg je er voor......rauwe kip en rauw runder orgaanvlees, pens, en overig vlees. Hard wegrennen en je vooral aanmelden op de fora die er voor zijn.


Op maat gemaakt...
Als u uw hond vers wilt gaan voeren, wordt u hierbij begeleidt.
Er wordt op maat, een voedingspatroon (in het begin, maandelijks of 2-wekelijks) vastgesteld. U hond wordt gewogen en er wordt gekeken naar wat uw  hond ivm zijn formaat en leeftijd nodig heeft.
Ook krijgt u natuurlijk een uitgebreidde uitleg over hoe en wat u precies moet en kan voeren. 

Wat kost dat?

Eerste consult:                    10 euro (excl voer)
Maandelijkse check up:      5 euro (excl. voer)

-vers voer prijzen
(is afhankelijk van de grootte en leeftijd van uw hond)
richtlijn: golden retriever voer voor 4 weken kost  circa 30.

Het vlees kan op verzoek worden voorverpakt tegen een kleine
vergoeding.
Door rheawithpixels
#1525283
Wendy (boxer gek) schreef: Nou de vraag staat er al....

Ze heeft een advertentie op MP staan als barf leverancier zijnde. Na wat heen en weer gemaild te hebben, want ik wilde graag prijzen weten........ Maar die geeft ze pas al je bij haar bent geweest met je hond ::) (waar je natuurlijk ook voor moet betalen :-X)
Maar is iemand bekend met de prijzen van hun.......
Heeft ze een deal gesloten met de veerdienst ofzo. Ze woont op Texel  ;D Is alleen al een oversteekprijs van 35 euries
http://sites.google.com/site/clinidogs/benefits
#1526012
Hahaha vandaar dat ze zo vaag doet..... vlees mix 400gr voor 1,40, heb ik een kg voor bij herby ;)
En 0,75 voor 500 gr kip karkas, heb ik voor 60ct de kg


En ze adverteerd dus ook nog eens dat ze uit Schoorl komt ipv texel....

Nee laat maar zitten blijf wel bij m'n eigen adresjes ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door