Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Borke
#1517539
Ik vrees dat ik weer terug moet vallen op visolie capsules voor Sofi  >:(

Zalm eet ze al een tijdje niet meer, ik heb het van meerdere leveranciers geprobeerd.
De Henne zalmolie waar ze eerst zo dol op was, die weigert ze nu pertinent te eten.
Met haar barfnierdieet wil ik toch perse dat ze iets van vis binnen krijgt.

Of heeft iemand nog andere suggesties?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1517546
als je de stukken zalmbuik bv iets aangrillt?
zo heb ik het hier ook gedaan en nu eten ze zelfs zalmkoppen
Door Borke
#1517555
vanaalst schreef: als je de stukken zalmbuik bv iets aangrillt?
Leo zegt dat hij het dan zelf wel opeet  :biggrin2:

Maar zonder dollen, zou dat helpen?
Dan zou ik het liever even bakken, maar dat moet dan ook niet uitmaken.

Het stomme is dat Sofi vroeger wel zalmkop at en dus ook zalmolie, maar nu eet ze het pertinent niet  :-\
Door Xada
#1517580
mrloes schreef: Xada: wat bedoel je precies met vis uit blik? Gewoon uit de supermarkt, iets?
Ja, ik koop dat in de supermarkt, net zoals het andere vlees op dit moment. Binnenkort zal ik overgaan op het zelf slachten van kippen, parelhoenders en eenden, zodat ik met meer variatie kan gaan voeren. Ook zal er binnenkort waarschijnlijk een paar schapen komen, maar ik wil eerst één van mijn paarden zover hebben dat hij niet meer uitbreekt.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1517584
Borke schreef: Leo zegt dat hij het dan zelf wel opeet  :biggrin2:

Maar zonder dollen, zou dat helpen?
Dan zou ik het liever even bakken, maar dat moet dan ook niet uitmaken.

Het stomme is dat Sofi vroeger wel zalmkop at en dus ook zalmolie, maar nu eet ze het pertinent niet  :-\
;D ;D ;D
lijkt rien wel!
maar dat helpt echt hoor, zo doe ik met al het vlees waar ze mee zitten te miepen, binnen de kortste keren eten ze het wel en zelfs zonder grillen, of iets aanbakken ...!
Door Xada
#1517634
Meestal werkt dat bij mijn honden ook wel. En zo ging het ook een tijdje goed en toen aten ze ook rauwe vis. Maar ineens wil geen één dat meer. Zelfs mijn schrok op eet met lange tanden, terwijl hij het zelfs gepresteerd heeft zijn eten met bak en al op te eten (ten minste geprobeerd, want toen hij er stukken af beet heb ik de bak weggepakt.)
Als je vis (sardientjes) zou blijven bakken, hoe zit het dan met de graten? Moet je die dan eerst verwijderen of maakt dat niet uit. Dus niet alleen maar even aanbakken, maar beter doorbakken.
Door Xada
#1518638
Dat helpt hier niet meer. Heb dat in het begin gedaan en toen werkte het en zijn ze later ook rauwe vis gaan eten, maar nu hoeven ze dat niet meer.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door