Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lisa
#178636
Kan hier niet meer proppen, dus moet kijken wat ik morgen bij anderen in de vriezer nog kan proppen ;D. Hoop wel dat het lukt, zou anders zonde zijn.
Door MarijeJoanne
#178799
Lisa schreef: Kan hier niet meer proppen, dus moet kijken wat ik morgen bij anderen in de vriezer nog kan proppen ;D. Hoop wel dat het lukt, zou anders zonde zijn.
Anders doe je het maar naar mij toe ;D .
Vinden de hondjes wel lekker 8) .
Door Lisa
#179584
Volgens mij gaat/is die islamitische slager weg waar jij je botten gehaald hebt :-\. Reed er net langs en hing affiche van Te Huur op de ruiten.
Door MarijeJoanne
#179593
Lisa schreef: Volgens mij gaat/is die islamitische slager weg waar jij je botten gehaald hebt :-\. Reed er net langs en hing affiche van Te Huur op de ruiten.
Geen flauw idee, ben er de hele week niet langsgekomen.
Maar aan de straatkant zit de winkel waar de naam vd slager en winkel opstaat, maar er hing ook een briefje dat je aan de zijkant naar binnen moest gaan.
Dat aan de straatkant was ook leeg, dacht dat ze aan het verbouwen waren, maar misschien is het wel te huur, en hebben ze dat gedeelte eraf gedaan of zijn ze een stukje opgeschoven.
Ik weet het niet, weet alleen dat ik daar laatst ben geweest en zo de botten meekreeg.
De volgende keer dat ik er langskom, wou ik er sowieso toch weer langs gaan, dus dan kom ik er wel achter of ze weg zijn of niet ;) .
Zou wel heel jammer zijn, heb ik nu net een mooi adresje, gaattie weg, dat was niet de bedoeling ;D .
Maar daar ga ik nu nog maar ff niet van uit ;) .
Door Lisa
#179603
Is zeker niet de bedoeling dat die weer weggaat natuurlijk! Maar dat Te Huur hing op de ruit aan de straatkant en ik meende ook dat ik gezien had dat ze aan verbouwen/verhuizen waren aan die kant. Dus dan schuiven ze vast gewoon stukkie op als ik jouw verhaal zo lees ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door