Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door charmed
#1508126
Zoals ik al eerder heb genoemd wil ik toch gedeeltelijk barfen met mijn dames (als dat mogelijk is) Aan de oudste haar eten zal ik weinig veranderen, zij heeft het al zwaar als er een groot stukje carnibest in haar pancreas zit.

Ik heb eens op de site van Herby vers zitten kijken, daar zag ik vleesmix en botmixen staan. Had ook al even gezocht hier, heb nu inmiddels gevonden wat er in de vleesmix zit en wat er in de botmixen zit. Lijkt interessant. Ik wil eerst langzaamaan beginnen, dus eerst in KVV vorm met sommige, botten sowieso niet gelijk helemaal geven, omdat er een paar met gevoelige maag/darmen tussen zitten. En van daaruit wil ik kijken wie wel wat grotere stukken kan verdragen en wie niet.

Had begrepen dat Herbyvers en http://www.richardversvoeding.nl/ bij elkaar horen?

Wil eerst wat lichter verteerbaar vlees geven. Wat kan ik dan het beste bestellen, behalve kip. Hertenvlees zag ik bij Herby staan dat die in blokjes waren. Als ik dit compleet wil maken hoe pak ik dat dan het beste aan? Sommige honden zal ik denk ik al wat sneller overgaan naar grotere stukken, anderen weer niet. Wat zijn de beste vleessoorten om mee te beginnen?

Barfplaats wordt gesponsord door