Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sher
#1484600
Vinden honden haring lekker?  :-\
Tilly probeer ik het te geven, maar ze kijkt ernaar alsof ik haar dwing azijn te drinken. Chispa gaat er even goed voor staan en kauwt zo een hele vis weg. Nu eet Chispa ook met liefde fazant, dus hij is misschien geen goed vergelijkingsmateriaal.  :biggrin2:
Door 202Spots
#1484607
Sommige wel...en sommige niet... :biggrin2:
Als ze 't lekker vinden 'n stukje mee laten eten, en wanneer ze 't niet lekker vinden ...dan gewoon niet geven ;)
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1484615
Sher schreef: Vinden honden haring lekker?  :-\
Tilly probeer ik het te geven, maar ze kijkt ernaar alsof ik haar dwing azijn te drinken. Chispa gaat er even goed voor staan en kauwt zo een hele vis weg. Nu eet Chispa ook met liefde fazant, dus hij is misschien geen goed vergelijkingsmateriaal.  :biggrin2:
Zo kijkt Buffy ook bij haring.

Diezl vind het heerlijk
Door Nadia
#1484621
Kain heeft nog nooit haring gehad.. Ik meen dat ik wel ergens deze maand nog aan haring kan komen.. Waarschijnlijk eet hij ook dat met liefde op..
Door ulla
#1484656
Hebben jullie het over panharing, of zoute haring?
Zoute haring zou ik niet teveel geven, panharing kan je gewoon in je menu opnemen.
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1484660
ulla schreef: Hebben jullie het over panharing, of zoute haring?
Zoute haring zou ik niet teveel geven, panharing kan je gewoon in je menu opnemen.
Panharing natuurlijk
Gebruikersavatar
Door nova
#1484855
Ik heb wel eens haringkopjes, en die vinden ze heerlijk hier, alle 3
Makreel helen ze de neus voor op
Gebruikersavatar
Door Sher
#1484887
*Nikki* schreef: Panharing natuurlijk
Zoute haring is voor het baasje.  :biggrin2: De hondjes kregen gister panharing.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door