Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ulrike
#1481959
Doezengek schreef: Diep van binnen weet ik ook wel dat ik er goed aan doe en ik heb mij hier eerst ook weken ingelezen voordat ik mij aanmelde. Maar het is toch niet zo vreemd als beginnende barfer ik in detwijfel schiet als iemand met meer dan 30 jaar fokervaring mij waarschuwd?
Ik heb voor mij zelf allang besloten dat niemand mij hier nog van af krijgt  en ik ben ook vastbesloten dat er hier dus nooit geen brokken meer in komen!! Maar ik wilde het gewoon weer even zeker weten/ horen dat ik het juiste doe  ;)
Nogmaals super dat jullie allemaal zo snel met goede adviezen komen  :mbounce: en dat ik na 1 gesprek met mijn fokster weer in de twijfel ben geschoten :-[
Ik begrijp je helemaal, ik vond het eerste kippennekje van Daya doodeng en ben 's nachts nog 2 keer opgestaan om te kijken of alles nog wel goed ging  :-[ ;D. Nu kan ik daar gelukkig alleen nog maar hartelijk om lachen. We houden het hier wel bij botten van kleine dieren maar de angst voor botten is eigenlijk helemaal verdwenen. Het is gewoon heerlijk als Daya echt even moet kauwen op haar haaskarkas i.p.v. voer te eten wat ze in 1 keer wegslurpt.

Barfplaats wordt gesponsord door