Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Wat eet jouw hond in 2010?

Volledig BARF
96
54%
BARF en kvv
49
27%
Alleen kvv
20
11%
Anders
14
8%
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1467348
Tijd voor een nieuwe poll, onze jaarlijkse traditie hier :biggrin2:

Ik heb van de gegevens van afgelopen jaren even een grafiekje gemaakt, dat spreekt wat meer tot de verbeelding (tenminste, als je net als ik meer visueel dan cijfermatig bent ingesteld :P)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door MoniqueAppels op zo 14 mar 2010, 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1467360
Borke schreef: Daar is-tie-weer  ;D

Volledig Barf hier net als voorgaande jaren.

Ja ja Astrid, het betere knip- en plakwerk. Dank je voor de honeurs van 2009 :D
O trouwens wel het "hoe eet jouw hond" verandert in "wat eet jouw hond" want volgens mij eten alle Barfplaats-honden nog altijd niet met mes en vork......  :P
Gebruikersavatar
Door choopy
#1467389
Vorig jaar vanuit brok naar kvv naar deels barf naar volledig barf.
En dat zal dit jaar ook lekker zo blijven.

Misschien wat smokkelen met vakanties wat betreft kvv, mits het niet echt anders kan.
Door Borke
#1467400
Rovanna schreef: volgens mij eten alle Barfplaats-honden nog altijd niet met mes en vork......  :P
Laten we eens kijken of zich een uitzondering meldt  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Alba
#1467405
Ik heb, heel optimistisch ingevuld 'volledig BARF' aangezien het menu klaarligt. Ik moet nog gaan bestellen, dus eigenlijk is het valsspelen aangezien ze nu nog Carnibest krijgt.  :-[ ;D

Momenteel is het zelf even volledig Carnibest, Alba is een beetje van de leg: de reis, het missen van haar speelmaatje (Cardigan van mijn zus), naar mijn ouders voor Oud&Nieuw... ze wil even helemaal niets wat moeite kost. Hopelijk trekt dat komende week weer bij...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door