Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Wat eet jouw hond in 2010?

Volledig BARF
96
54%
BARF en kvv
49
27%
Alleen kvv
20
11%
Anders
14
8%
Door Truusje Jore
#1468823
Ja groentenmixjes lust 1 hond van mij wel de andere niet, hij krijgt zo af en toe Fytomix van Bibi, daar zit blijkbaar iets 'stinkends' in wat hij wel lekker vindt  ;D Verder krijgen ze van alles en nog wat, ik houd mij nooit aan een schema, probeer wel te variëren met andere diersoorten, maar net zoals het uitkomt en ik er (voor niet al te veel geld) aan kan komen.
Door Sella
#1469811
Ik zit met het feit dat mijn hond een ernstige granenallergie dus ik kan geen pens voeren van rund. Geit en schaap is hij allergisch voor dus ik geef hem maar af en toe wat gekookte groente.
Door Benjy en Misty
#1475991
Vorig jaar begon ik in januari met volledig brok.  :-[
Toen zag ik het licht en werd het in mei KVV
In de zomer begon ik met de eerste kippennekken en was het dus nog voornamelijk KVV met wat BARF
En nu in 2010 ben ik helemaal om en dus zo goed als alleen maar BARF.  :biggrin2: Alleen wanneer ik ergens blijf eten dan neem ik voor Benjy een bakje Smuldier mee.
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#1476740
Al jaren: 100% Natuurlijk rauw voer = volledig prooi.(NRV) en BARF (Frankenstein prooi) . Onbewerkte rauwe groenten en fruit als extraatje, hele eieren en zo nu en dan wat yoghurt.
Geen tafelresten, geen graanproducten, geen groentenmixen, geen supplementen.
Door annielaumen
#1476761
Nu al 3jaar rauwe voeding
In begin gecombineerd met kvv
N u alleen in vakanties af en toe kvv
Als tafel resten ongezouten gekookte groente fruit pitjes noten eitjes honing kefir zeewier en yochurt
Geen supplementen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door