Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Alba
#1489974
Wij hebben gisteren onze bestelling opgehaald en het ziet er allemaal héél mooi uit! Alba werd helemaal blij van de tas met bevroren spullen (ontvoerde zelfs een zak richting mand ;D). Vanmorgen heeft ze in flinke vaart een stuk parelhoenkarkas naar binnen gewerkt, dat was bij die van Herby wel anders hiervoor!
Met sommige dingen zijn ze misschien ietsjes duurder dan bv Herby of Richard maar het ziet er top uit en alles is netjes gelabeld. Ik ga zeker vaker bestellen en ook wel meer soorten dan nu!
Door Alba
#1490049
Ik heb lamsvlees en geitensnippers, zo in de zak ziet het er prima uit, wel wat vet aan de snippers maar niet heel veel volgens mij. We gaan morgenmiddag portioneren als we terug zijn van de knipafspraak van Alba (zo fijn: ik mag haar daar zelf wassen en drogen, dan knipt de fokster haar en kan ze weer mee). Ik zal je laten weten hoe het in half-ontdooide staat eruit ziet.
#1490356
[quote="Alba"]
Ik heb lamsvlees en geitensnippers, zo in de zak ziet het er prima uit, wel wat vet aan de snippers maar niet heel veel volgens mij. We gaan morgenmiddag portioneren als we terug zijn van de knipafspraak van Alba (zo fijn: ik mag haar daar zelf wassen en drogen, dan knipt de fokster haar en kan ze weer mee). Ik zal je laten weten hoe het in half-ontdooide staat eruit ziet.
[/quote]

Ik ben benieuwd 
:D
Geit heb ik afgelopen weekend gekocht, 3 euro de kilo maar was wel goed vlees.
#1491593
[quote="Alba"]
Het geitenspiervlees bleken geen snippers te zijn maar een mooie lap vlees :). Randje vet, dat hebben we verdeeld over alle porties maar overwegend mooi vlees!
[/quote]

:D
Kijk er naar uit om te bestellen. Ze hebben ook Haaksbarf wat ik sochtends voer, dus ik kom al redelijk snel aan mijn bedrag  :biggrin2:
#1496295
[quote="-Saskia-"]
;D Nou vooruit, hoeveel hondenkilo's moet jij voeren? We delen naar ratio.  ;)
[/quote]  nou hier voor twee hondjes waar er een van op dieeet staat toch wel een 40 kilo in de maand? Ennuh ik heb er eentje die wel kan barfen dat ook begrijpt zeg maar. Maar ook eentje, hij wordt vrijdag 7  :-* die alleen de kvv versie doorheeft!

Maar goed met het aantal kilootjesvan 40 komen we de maand in ieder geval weer door  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door